• امروز : سه شنبه, ۱۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 8 October - 2024
0
یادداشت؛

طوفان‌الاقصی فتح خرمشهری دیگر

  • کد خبر : 225211
  • 17 مهر 1403 - 10:53
طوفان‌الاقصی فتح خرمشهری دیگر
عملیات طوفان‌الاقصی یک قطعه از تاریخ مقاومت و مبارزات ضد صهیونیستی در دنیا است و ریشه در دفاع مقدس ما دارد و اشتباهی که اسرائیل در سال ۶۱ به لبنان حمله کرد و باعث حضور رزمنده‌های ایرانی در آن منطقه شد و حزب‌الله لبنان و گروه‌های مبارز فلسطین تشکیل شد که با توجه به اینکه این افراد از شخصیت حضرت امام الگو گرفته بودند شیوه مبارزه را تغییر دادند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصرهمدان»؛ نیروهای فلسطینی حدود سی سال قبل از تشکیل گروه‌های مبارز می‌جنگیدند اما بعد از حضور نیروهای ایرانی شیوه مبارزاتی خود بر پایه اسلام ناب را بنا گذاشتند.

حضور شهید همدانی و احمد متوسلیان باعث شد که نیروهای فلسطینی بتوانند در مقاطع مختلف هیمنه استکبار و اسرائیل را بشکنند که این مهم در منطقه فلسطین و طوفان‌الاقصی بروز و ظهور پیدا کرد.

طوفان‌الاقصی بعد نظامی و اطلاعاتی اسرائیل را شکست و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمود این شکست برای اسرائیل و استکبار جهانی قابل ترمیم نیست چرا که سیستم اطلاعاتی اسرائیل یکی از پیچیده ترین سیستم‌های قوی در دنیا است که با طوفان الاقصی شکسته شد و رزمندگان فلسطینی ما توانستند از آن موانع متعدد الکترونیکی و فیزیکی عبور کنند و آن ضربه‌ سخت را به اسرائیل وارد کنند.

اسرائیل مدعی است که تنها رژیمی در منطقه هستیم که دموکراسی را رعایت می‌کنیم و با کودک‌کشی‌ها و تخریب خانه‌های مردم بی گناه که اتفاق افتاد و در یک سال اخیر ۴۰ هزار شهید تقدیم شد آن چهره‌ای که دولت‌های مختلف غربی از او در دنیا ساخته بودند فرو ریخت و در پی این اقدام در چند روز اخیر حین سخنرانی نخست وزیر اسرائیل بسیاری از کشورهای دنیا از صحن سازمان ملل خارج شدند.

اسرائیل سعی کرده بود با رسانه وجهه مناسبی از خود به دنیا نشان دهد که بعد از کشتار مردم بی گناه فلسطین و لبنان پرده تزویر از چهره اسرائیل و استکبار جهانی انداخت.

امام خمینی(ره) فرمودند جنگ ما جنگ حق و باطل بود و تمام شدنی نیست، جنگ ما جنگ فقر و غنا بود، جنگ ما جنگ ایمان و رذالت بود و این جنگ از آدم تا ختم زندگی وجود دارد. چه کوته نظر هستند، آن‌هایی که خیال می‌کنند چون ما در جبهه به آرمان نهایی نرسیده‌ایم، پس شهادت و رشادت و ایثار و از خودگذشتگی و صلابت بی‌فایده است و مبارزه جبهه مقاومت و حزب‌الله بر پای همین جنگ است و در جبهه کفر در کشتن انسان‌های بی گناه رذالت وجود دارد و در جبهه حق دقت می‌شود مبارزه در چهارچوب و معیار اسلامی عمل شود.

حزب‌الله با اتکا با قدرت ایمان و وهله دوم قدرت مردم با اقتدار ایستاده است و مقاومت می‌کند که این مقاومت با طوفان‌الاقصی خرمشهر دیگری فتح شد همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند خرمشهر‌ها در پیش است.

مجاهدان حزب‌الله با ورود به هنگام و پیش‌دستانه در عملیات طوفان الاقصی عزت، غرور ملی و وحدت را برای ملت ایران به ارمغان آورد.

طوفان‌الاقصی بخشی از قدرت‌ عاشورایی فرزندان سیدحسن نصرالله در محور مقاومت بود که از لایه‌های امنیتی رژیم صهیونیستی عبور کردند و ابهت پوشالی اسرائیل را در هم شکستند.

رسانه‌های صهیونیستی با سانسور رسانه تلفات و صدماتی که به آن‌ها وارد شده را اعلام نمی‌کنند اما رسانه‌های حزب‌الله شهادت‌ها و رشادت‌های خود را با افتخار اعلام می‌کند چرا که معتقد است این خون‌ها به ناحق بر زمین ریخته و طناب دار نتانیاهو خواهد شد.

با تدبیر و برنامه‌ریزی سید حسن نصرالله روزانه ۱۸۰ موشک به سرزمین اشغالی اصابت می‌کند پس نمی‌تواند بدون تلفات باشد و قطعا زیر ساخت‌های آن را تخریب می‌کند اما با خفقان رسانه‌ای بازگو نمی‌شود.

این موشک باران سیل عظیم فرار و استعفاهای فرماندهان را در بر دارد و نشان از شکست هیمنه استکبار است و شمارش معکوس فروپاشی این رژیم منحوس شروع شده‌ است.

امروز خط پدافندی و حمله ایران به مرزهای فلسطین اشغالی منتقل شده و یک زندان بزرگ برای اسرائیل درست شده است و محور مقاومت نیاز به پایه‌های اساسی و توسعه دارد و این با تدابیر مقام معظم رهبری و میدان‌داری و مجاهدت شهید سید‌حسن نصرالله و شهید حاج قاسم سلیمانی گستره عملیاتی خود را پیدا کرده است و کشورهای یمن، غزه، لبنان، سوریه، عراق و ایران سد محکم و به هم پیوسته شده‌اند که برای نابودی اسرائیل تلاش می‌کنند و بیداری اسلامی که در جهان شکل گرفته نتیجه شفا بخشی خواهد داشت.

قدرت موشکی ایران نیست که لرزه بر پیکره دشمن انداخته بلکه بیداری جهانی که دنیا رخ داده آن‌ها را نگران کرده است.

——————-

راضیه حاجیلویی

——————

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=225211

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سردبیر در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.