• امروز : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 7 October - 2024
0
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان خبر داد:

همدان آماده برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان

  • کد خبر : 225068
  • 16 مهر 1403 - 12:39
همدان آماده برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با بیان اینکه بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان از امروز آغاز به کار می‌کند، گفت: افتتاح دبیرخانه، آئین رونمایی از پوستر جشنواره و نشست صمیمی با اهالی رسانه از برنامه‌های مد نظر امروز است تا طلیعه رویداد بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان را برای همدانی‌ها شاهد باشیم.

محمود رجبی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» با بیان اینکه امسال بخش اجرایی و عملیاتی جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان امسال بر‌عهده شهرداری همدان است، گفت: فضای دبیرخانه آماده افتتاح و بهره برداری شده تا کمیته‌های تخصصی جشنواره بتوانند فعالیت‌های حرفه‌ای خود را پیش ببرند.

وی با اشاره به اینکه با تدبیر شهردار همدان این نهاد مردمی میزبانی دوره بیست و نهم را عهده دار شد، افزود: امروز بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان رسماً آغاز به کار می‌کند.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان خاطرنشان کرد: افتتاح دبیرخانه، آئین رونمایی از پوستر جشنواره و نشست صمیمی با اهالی رسانه از برنامه‌های مد نظر امروز است تا طلیعه رویداد بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان را برای همدانی‌ها شاهد باشیم.

وی در پایان با بیان اینکه آئین رونمایی از پوستر در این دوره با ابتکار ارکان جشنواره در فضای متفاوت‌تر انجام می‌شود، تصریح کرد: استاندار همدان، مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بهرام شاه‌محمدلو «آقای حکایتی» و سایر مسئولان استانی و شهری در این آئین حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=225068

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سردبیر در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.