• امروز : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
2
«عصر همدان» گزارش می‌دهد؛

تنبیه سگ‌ هار آمریکا با موشک‌های هایپرسونیک ایرانی

  • کد خبر : 224934
  • 15 مهر 1403 - 8:07
تنبیه سگ‌ هار آمریکا با موشک‌های هایپرسونیک ایرانی
بزرگ‌ترین حمله موشکی در تاریخ جهان با حمله به سگ‌ هار آمریکا در منطقه توسط غیور مردان نیروهای مسلح ایرانی به ثبت رسید تا پرچم‌دار تغییر در نظم منطقه و جهان را بر همگان ثابت کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» همه چیز از آغاز حملات موشکی به مناطق نظامی و امنیتی رژیم غاصب صهیونیستی آغاز شد، چشم دنیا خیره شده بود به اهدافی که بادقت بالای موشک‌های ساخت ایران، با خاک یکسان می‌شدند و همه با تعجب می‌پرسیدند پس گنبد آهنین کجاست؟

هرچند مقامات رژیم منحوس صهیونیستی ادعا کردند که میزان صدمات سطحی بوده است اما امروز همه دنیا می‌دانند که این رژیم غاصب و کودک‌کش عادت به سرپوش گذاشتن بر نقاط ضعف و شکست‌هایش دارد و تصاویر منتشر شده نشان دهنده خسارت‌های زیادی است که به آ‌ن‌ها وارد شده‌.

با ورود موشک‌های ایران به دروازه‌های رژیم منحوس صهیونیستی بسیاری از تحلیل‌گران دنیا اظهار کردند که تنش‌ها و درگیری‌های منطقه‌ای بیشتر خواهد شد اما حقیقت آن است که این اقدام جمهوری اسلامی ایران نشان از قدرت بازدارندگی بالای کشور دارد و بدون شک حمایت از مظلومان جهان درکنار دفاع از منافع ملی ادامه خواهد داشت.

مقامات کشورمان با وجود تهدیدهای مکرر رژیم خونخوار صهیونیستی بارها نسبت به اقدام موشکی علیه آن‌ها هشدار داده‌ بودند و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز روز جمعه با حضور در نماز جمعه نصر تأکید کردند اقدام به موشک باران کردن مناطقی در سرزمین‌های اشغالی توسط جمهوری اسلامی مشروع بوده و در صورت تکرار تجاوز و هر خطایی توسط رژیم منحوس صهیونیستی، این حملات موشکی ادامه خواهد داشت.

مقام معظم رهبری در ادامه سخنان خود دفاع مردم لبنان، غزه و محور مقاومت از خود و مظلومان را مشروع دانستند و گفتند: عملیات پیش‌دستانه طوفان‌الاقصی نیز اقدامی درست و به‌جا بود.

با وجود آنکه رژیم منحوس صهیونیستی پس از عملیات وعده صادق ۲ ایران را تهدید به هدف قراردادن مراکز هسته‌ای و زیرساختی و حتی به شهادت رساندن رهبر معظم انقلاب اسلامی کرد اما ایشان با معین کردن مکان و زمانی مشخص اعلام کردند که نماز جمعه را اقامه خواهند کرد؛ حضور ایشان در نماز جمعه در کنار اثبات شجاعت ایشان پیام‌های متعددی برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی و هم‌پیمانانش داشت که در ادامه به بررسی این پیام‌ها می‌پردازیم.

موشک‌باران زیرساخت‌های نظامی، پاسخی کوبنده به رژیم صهیونیستی

مرتضی قائمی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» با بیان اینکه صهیونیست‌ها پس از حدود یک‌سال از عملیات طوفان‌الاقصی در منجلاب گیر کردند، گفت: آن‌ها توان رسیدن به اهداف نظامی خود را ندارند و تنها دستاوردشان نسل‌کشی در غزه است.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه وقتی صهیونیست‌ها به اهداف نظامی و مدنظر در غزه نرسیدند جنگ را به لبنان کشیدند، افزود: آن‌ها با بمباران کردن بیروت و به شهادت رساندن سیدحسن نصرالله و تعدادی از فرماندهان تلاش کردند شکست در غزه را پنهان کنند.

وی خاطرنشان کرد: در پاسخ به اقدامات وقیحانه آن‌ها، جمهوری اسلامی ایران به همت مقامات سیاسی کشور و توان نظامی و شجاعت رزمندگان و نیروهای نظامی، با موشک‌باران کردن زیرساخت‌های نظامی رژیم منحوس صهیونیستی، پاسخ کوبنده‌ای به آن‌ها داد.

قائمی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی، شجاعانه در شرایطی که دائما کشور تهدید می‌شد به اقامه نماز جمعه پرداختند، گفت: مردم نیز با حضور میلیونی خود در نماز جمعه نصر در کنار ولی فقیه خود ایستادند و در مجموع نماز جمعه نصر پیام‌های زیادی برای دنیا داشت.

وی با تأکید بر اینکه حضور پرشور مردم در نماز جمعه نصر بیانگر وفاداری به آرمان‌های انقلاب اسلامی و دنیای اسلام بود، عنوان کرد: مردم با حضور خود در نماز جمعه نصر به دشمنان ثابت کردند تا آخرین نفر و تا آخرین قطره خون خود پشتیبان مقاومت و ولایت‌فقیه هستند.

کارشناس مسائل سیاسی در پایان با اشاره به اینکه همزمان با برگزاری نماز جمعه نصر، وزیر امورخارجه کشورمان به بیروت سفر کرده بود، گفت: همه این اقدامات نشان از شجاعت و صلابت کشورمان و سیاستمدارانمان دارد و اثبات کننده این است که کشور ما، ملت ما و رهبر ما جنگ طلب نیستند اما اگر مملکت و جبهه مقاومت در خطر باشند برای دفاع از خود در برابر دشمنان می‌ایستند.

جمهوری اسلامی اقتدار خود را به رخ رژیم منحوس صهیونیستی کشید

علی‌حسین محمدظاهری در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری و تحلیلی«عصر همدان» با اشاره به خطبه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در نماز جمعه نصر، گفت: نماز جمعه اقتدار جمهوری اسلامی را به رخ رژیم غاصب صهیونیستی کشید و یک فرصت ناب و یک حماسه بود.
رئیس دانشگاه پیام‌نور استان همدان با بیان اینکه نماز جمعه تهران به اندازه پرتاب هزاران موشک به سوی رژیم کودک‌کش صهیونیستی تأثیر داشت، تصریح کرد: دنیا شجاعت مقام معظم رهبری را در نماز جمعه نصر دید و با وجود آنکه شیاطین می‌گفتند رهبر ایران را به مکانی امن برده‌اند اما ایشان با آرامش و عزت در مکانی مشخص نماز جمعه را اقامه کردند.

وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در خطبه‌های نماز جمعه نصر تأکید کردند که اقدام جمهوری اسلامی ایران مبنی بر هدف قرار دادن مراکز نظامی رژیم منحوس صهیونیستی مشروع بوده و عملیات طوفان‌الاقصی نیز بسیار دقیق و به جا انجام شد.

ظاهری با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی، رژیم غاصب صهیونیستی را سگ‌ هار آمریکا در منطقه عنوان کردند، گفت: این سگ هار به خوبی می‌داند که با کوچک‌ترین حرکتش علیه کشورمان، پاسخی کوبنده‌تر از عملیات وعده صادق ۲ دریافت می‌کند و اینبار زیرساخت‌های آن‌ها مورد هدف قرار خواهد گرفت.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: اگر رژیم منحوس صهیونیستی بخواهد دیرتر نابود شود به خودش اجازه تجاوز به جمهوری اسلامی ایران نخواهد داد.

تنبیه سگ‌ هار آمریکا با موشک‌های هایپرسونیک ایرانی

رژیم غاصب صهیونیستی از ابتدای تأسیس به دنبال آن بوده تا به کمک آمریکا بتواند تمام مناطق خاورمیانه را در تصرف خود درآورد و همین هدف مرزهای خاورمیانه را از سال‌ها پیش وارد تنش کرده است.

جمهوری اسلامی با صلابت و اقتداری مثال زدنی در برابر تمام این تنش‌ها ایستاده ‌و همواره تلاش کرد تا با تقویت محور مقاومت در برابر ظلم بی‌پایان رژیم منحوس صهیونیستی بایستد.

با شهادت اسماعیل هنیه در خاک ایران و نقض قواعد بین‌المللی و شهادت سید حسن نصرالله در بیروت دیگر دلیلی برای صبر بیشتر وجود نداشت تا آنکه بزرگ‌ترین حمله موشکی در تاریخ جهان با حمله به سگ‌ هار آمریکا در منطقه توسط غیور مردان نیروهای مسلح به ثبت رسید تا همگان پرچم‌دار تغییر در نظم منطقه و جهان را بیشتر بشناسند.

با آنکه نتانیاهو جمهوری اسلامی ایران را تهدید به پاسخ کرده است اما با حمله موشکی چند شب گذشته ایران به‌وسیله موشک‌های هایپرسونیک و نقط‌زن، به خوبی دانست که دیگر دوران بزن و در رو تمام شده و باید به پایان خود و رژیم جعلی صهیونیستی، سلام کند.

انتهای پیام/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=224934

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سردبیر در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.