• امروز : شنبه, ۱۴ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
0

خونخواهی ادامه دارد

  • کد خبر : 224861
  • 14 مهر 1403 - 8:02
خونخواهی ادامه دارد
سلام به ابرقدرت که پیام‌آور صلح و دوستی و آرامش برای کل مردم دنیاست و قرار است بعد از سال‌ها دوباره حکومت و عدالت علی علیه‌السلام را برای جهان به ارمغان بیاورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصرهمدان»؛شهید حمید هاشمی نوجوان همدانی در زمان دفاع مقدس فرمودند « ابرقدرت خداست »، این جمله کوتاه اما پرمغز، محتوا، مغز و بطن جمهوری اسلامی ایران است، یعنی وقتی به خدا اتکاء و توکل می‌کنی از هیچ به اصطلاح ابرقدرتی نخواهی ترسید.

چند روز پیش یعنی دقیقاً فردای ترور ناجوانمردانه سیدحسن نصرالله رحمت‌الله علیه بود که شایعه کردند رهبر عظیم‌الشان جهان اسلام امام خامنه‌ای را از ترس حمله رژیم غاصب به مکانی نامعلوم برده‌اند، شایعه‌ای که تا قدری هم منطقی به نظر می‌رسید و کمی هم تلخ، تلخ از جنبه‌ای که روزگاری جمهوری اسلامی مدعی محاصره همه جانبه رژیم غاصب در دیواره‌های قدس بود و حالا رهبران مقاومت یک به یک بدست آنها ترور می‌شود و نیز به عقیده بسیاری حالا نوبت رهبر ایران است.

نتانیاهو هم در میان میدان به غرور در حال رجزخوانی، گویا با این ترور‌ها شیرازه جبهه مقاومت از هم پاشیده و نیز ایران هم دوست ندارد و یا به باور عدّه‌ای نمی‌تواند از هم‌پیمانان، متّحدانش و همچنین خودش دفاع کند.

اما جمهوری اسلامی این ابرقدرت که مؤید است به حمایت الله تعالی، وصیّت شهدا و امام‌شان را سرلوحه کار خودش قرار داده و خواهد داد که « ابرقدرت خداست » و هیچ ترسی از به اصطلاح ابرقدرت‌های پوشالی جهان ندارد و وعده‌صادق ۲ و پیوست و تکمله آن اقامه نماز جمعه، خطبه خوانی امام خامنه‌ای حفظه‌الله و همزمان سفر هیأت دیپلماتیک ایرانی به ریاست دکتر عراقچی نشان داد که ایران دیگر یک بازیگر در معادلات جهانی نیست، بلکه خودش مانند یک کارگردان متبحّر در حال صحنه آرائی و کارگردانی معادلات جهانی است.

سلام به ابرقدرت که پیام‌آور صلح و دوستی و آرامش برای کل مردم دنیاست و قرار است بعد از سال‌ها دوباره حکومت و عدالت علی علیه‌السلام را برای جهان به ارمغان بیاورد.

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«عصر همدان»؛ اظهار کرد: خطبه دوم نماز جمعه این هفته مقام‌ معظم رهبری بیشتر مربوط به مردم غزه و تمجید افتخاراتی که داشته‌اند بود.

وی افزود: در این خطبه به مشرعیت دفاع مردم مظلوم غزه و لبنان و همچنین دفاع مشروع کشور عزیزمان، که مطابق شرع و قوانین بین‌المللی بوده‌است، اشاره شد.

نماینده سابق مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نکته مهم ایراد این خطبه‌ها تاکید بر این بود که انجام عملیات وعده صادق ۲ کمترین واکنش ما بود و اگر لازم باشد، این عملیات‌ها تکرار خواهد شد.

فلاحی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی نباید فکر کند که عملیات وعده صادق ۲ تمام شده است، عنوان کرد: رژیم منحوس صهیونیستی فرمانده‌هان ارشد ما را ترور کرده است، پس باید منتظر خونخواهی ما باشد.

وی با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب در طی شهادت اسماعیل هنیه تعبیر خونخواهی را بکار برده‌اند، ابراز کرد: خونخواهی با منهدم کردن چند پایگاه، تمام نمی‌شود، کمااینکه خونخواهی شهید سلیمانی، از آمریکایی‌ها با حمله به پایگاه عین‌الاسد کافی نبود و ما باید در تراز شهید سلیمانی از آمریکایی‌ها انتقام بگیریم.

نماینده سابق مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مهم‌ترین پیام حضور رهبر انقلاب در نماز جمعه این هفته، برای دشمنان این بود که کشور ما را تهدید نکنند، مقام معظم رهبری در این شرایط با بیش از دومیلیون جمعیت سینه سپر کرده و به میدان آمدند.

فلاحی همچنین افزود: خوشبختانه با تمام تهدیداتی که از سوی جاسوسان این رژیم کودک‌کش، صورت گرفت، نماز جمعه با همه سختی‌های خودش، بدون کوچکترین اتفاقی برگزار شد.

وی با بیان اینکه علمدار نظام در وسط میدان است، خاطرنشان کرد: دشمن جرات کج نگاه‌کردن به این مملکت را ندارد، دشمن صهیونیستی و آمریکا بداند که عملیات‌های وعده صادق ما پایان نپذیرفته است.

نماینده سابق مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اکثر جنایت‌هایی که در منطقه انجام می‌شود مربوط به متجاوزان آمریکایی است، دشمن به‌شدّت در هراس است، مردم بصیر ما پای کار باشند که تا با فرماندهی کل قوا و کمک نیروهای مسلح بتوانیم وجود صهیونیستی را در منطقه محو کنیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«عصر همدان»؛ خطبه‌هایی که سرشار از پیام برای هردو جبهه بود، برای جبهه حق و مقاومّت سرشار از امید به آینده نزدیک و برای جبهه باطل سرشار از ترس، ناامیدی، نوید شکست و نابودی کامل در آینده نه‌چندان دور، بود.
اوج این خطبه‌خوانی، خطبه دوّم امام بود که به زبان عربی فصیح که خطاب به دو ملّت قهرمان، مستحکم و پایدار لبنان و فلسطین بود، این معنا را به ذهن متبادر می‌ساخت که اگر رهبران شما ترور شدند نترسید که شما تحت ولایت فقیه و ولایت امام زمان علیه‌السلام هستید و قطعاً پیروزی با جبهه متحد اسلام و مقاومت است.

وَ أَمَّا الْحَوَادِثُ الْوَاقِعَهُ فَارْجِعُوا فِیهَا إِلَى رُوَاهِ حَدِیثِنَا فَإِنَّهُمْ حُجَّتِی عَلَیْکُمْ وَ أَنَا حُجَّهُ اللَّهِ عَلَیْهِم‏ (در رویدادهایی که اتفاق می‌افتد به راویان حدیث ما مراجعه کنید، زیرا آنها حجت من بر شما و من حجت خدا بر آنان هستم.
این بیان حضرت امام عصر صاحب‌الزمان ارواحنا فداء است که مؤید ولایت فقیه در عصر غیبت کبرئ می‌باشد، پیام خطبه دوم عقیده‌ مردم عزیز و مظلوم ایران و به عبارت دیگر پیام ملّت سربلند و شجاع ایران به تمام ملّت‌های مظلوم جهان‌ علی‌الخصوص ملّت لبنان و فلسطین است که ما پشتیبان ولایت فقیه بوده‌ایم، هستیم و خواهیم بود و اگر امروز از هیچ تهدیدی نمی‌هراسیم و در مصلی تهران از ساعات اولیه صبح حضور پیدا می‌کنیم بخاطر این است که فهمیده‌ایم امامین انقلاب اسلامی سخنی نمی‌گویند مگر اینکه تماماً نشأت گرفته از تقوا، ایمان و اتّکال‌ به قدرت لایزال الهی است.

میلیون‌ها ایرانی با هر دین، مذهب، زبان و لهجه‌ای حاضرند بدون لحظه‌ای درنگ به فرمان مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای، به نبرد با رژیم کودک‌کش بروند و این را همه مردم دنیا در جمعه این هفته در مصلی تهران فهمیدند.

همه حاضرین فقط به این دلیل حاضر‌ شدند به مصلی بروند تا این شعار را یک‌بار دیگر معنی کنند و به منصه ظهور بگذارند که « ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند » و بگویند ما نسلی هستیم که نمی‌گذاریم کسی به رهبرمان آسیب برساند و قطعاً اگر کسی این نیّت شوم را داشته باشد باید از روی جنازه تک‌تک ما رد شود تا به مقصود خود برسد.

کوتاه سخن به فرموده امام خامنه‌ای پیروزی بسیار نزدیک است و آن روز را خواهیم دید که نماز را به امامت حضرت ولی امر مهدی موعود موجود علیه‌السلام در قدس اقامه کنیم.

انتهای خبر/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=224861

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سردبیر در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.