• امروز : شنبه, ۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 28 September - 2024
1
مسئول هماهنگی شورای تبلیغات اسلامی استان همدان تاکید کرد:

تل‌آویودر آستانه نابودی

  • کد خبر : 224494
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۱
تل‌آویودر آستانه نابودی
مسئول هماهنگی شورای تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه در شب‌های پیش رو تل‌آویو با خاک یکسان خواهد شد و همه جنایتکاران می‌دانند سرنوشت آن‌ها نابودی است، گفت: خون شهدای مظلوم موجب سرنگونی و نابودی جنایتکاران می‌شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» سیدحسن فاضلیان شامگاه شنبه در تجمع مردم همدان در پی شهادت سیدحسن نصرالله با بیان اینکه دشمن واقعاً خبیث و کثیف است، گفت: رژیم ظالم صهیونیستی پست‌ترین اقدامات را انجام می‌دهد و هیچ ابایی از اقداماتش ندارد.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام امروزشان اسرائیل را سگ هار دانستند، افزود: دریا به پوز سگ نجس نمی‌شود و راه نور ادامه دارد.

مسئول هماهنگی شورای تبلیغات اسلامی استان همدان ادامه داد: اگر پرچم از دست سرداری بیفتد سرداران دیگر پرچم‌ها را در دست می‌گیرند.

فاضلیان با تأکید بر اینکه باید شعار “مرگ بر نتانیاهو” و “مر‌گ بر بایدن” سر داد، تصریح کرد: بانی این اتفاقات این ۲ موجود کثیف هستند و باید تکلیف این جنایتکاران مشخص شود.

وی با بیان اینکه شهدای زیادی از لبنان و غزه تقدیم شده است، گفت: خون شهدای مظلوم موجب سرنگونی و نابودی جنایتکاران خواهد شد.

مسئول هماهنگی شورای تبلیغات اسلامی استان همدان خاطرنشان کرد: در شب‌های پیش رو تل‌آویو با خاک یکسان خواهد شد و همه جنایتکاران می‌دانند سرنوشت آن‌ها نابودی است.

فاضلیان در پایان عنوان کرد: نتانیاهو دست و پاهای آخرش را می‌زند و امروز مردم مقاوم و پیرو جبهه مقاومت پیام اعتراض خود را نسبت به جنایات خونخوارانه نتانیاهو اعلام می‌کنند.

انتهای پیام/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=224494

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سردبیر در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.