• امروز : جمعه, ۶ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 27 September - 2024
0
درخصوص افزایش خودسرانه قیمت سرویس مدارس عنوان شد؛

معرفی افراد خاطی به تعزیرات

  • کد خبر : 224381
  • ۰۵ مهر ۱۴۰۳ - ۹:۲۷
معرفی افراد خاطی به تعزیرات
دبیر کارگروه سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان در خصوص نرخ سرویس‌های مدارس، گفت: اگر قیمت‌ها طبق نرخ‌نامه انجام نشد، والدین یا مدارس، باید این مسئله را از طریق تعزیرات پیگیری کنند.

سیدعلی موسوی دلجو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«عصر همدان»؛ در خصوص افزایش خودسرانه نرخ سرویس‌های مدارس گفت: نرخ سرویس مدارس طبق مصوبه شورای شهر تعیین می‌شود.

وی با بیان اینکه مسئول نرخ‌گذاری‌ها، شهرداری و سازمان حمل و نقل بوده، عنوان کرد: نرخ‌نامه کارگروه ماده ۱۳ سرویس حمل و نقل دانش‌آموزی، طبق هزینه‌کرد راننده، زمانی که برای این کار صرف می‌کند را حساب کرده و درجلسه‌ای که از اعضای انجمن اولیاء مربیان، شهرداری و آموزش و پرورش حضور دارند نرخی را پیشنهاد داده و میزان نرخ را به شورای شهر اعلام می‌کنند.

دبیر کارگروه سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان خاطرنشان کرد: این نرخ‌ها به کمیته انطباق ارجاع داده می‌شود و در نهایت کمیته انطباق و شورای شهر این نرخ‌ها را تائید می‌کنند.

موسوی دلجو تصریح کرد: اگر قیمت‌ها طبق نرخ‌نامه انجام نشد، والدین یا مدارس، باید این مسئله را از طریق تعزیرات پیگیری کنند.

وی با اشاره به اینکه نرخ سرویس مدارس به‌ میزان کیلومتر بستگی دارد، بیان کرد: اگر مسیر رفت و برگشت سرویس مدرسه ۵ کیلومتر باشد، ماهیانه ۸۵۰ هزار تومان، ۵ تا ۱۰ کیلومتر یک میلیون تومان، ۱۳ تا ۱۵ کیلومتر یک میلیون و ۲۰۰ هزار و ۱۵ تا ۲۰ کیلومتر هم یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

دبیر کارگروه سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان با بیان اینکه بیشترین آمار سرویس مدارس را خودروهای سواری شخصی دارند و یادآور شد: والدین دانش‌آموزان با مشاهده هر گونه تخلف از سرویس مدارس، مشخصات آن را به شماره ۳۰۰۰۰۵۵۵ پیامک کرده یا از طریق شماره ۰۸۱۳۴۲۳۰۲۰۴ یا سامانه ۱۳۷ اطلاع دهند.

انتهای خبر/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=224381

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سردبیر در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.