• امروز : چهارشنبه, ۴ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 25 September - 2024
0
کارشناسی مسائل سیاسی و روابط بین‌الملل عنوان کرد:

دستاوردسازی هدف رژیم صهیونیستی در حمله به لبنان

  • کد خبر : 224372
  • ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۰
دستاوردسازی هدف رژیم صهیونیستی در حمله به لبنان
کارشناسی مسائل سیاسی گفت: رژیم صهیونیستی برای دستاوردسازی و پوشاندن ضعف‌های خود در نوار غزه به لبنان حمله کرده است.

مسلم محرمی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» با اشاره به اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی علیه حزب‌الله و لبنان گفت: یکی اصلی‌ترین دلایل حمله به لبنان عدم رسیدن به اهداف رژیم صهیونیستی در غزه است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی و شخص نتانیاهو به اهداف سه‌گانه خود یعنی تسلط کامل بر غزه، نابودی حماس و آزادی اسرای صهیونیست نرسیدند و به همین دلیل به جنوب لبنان و حزب‌الله حمله کردند.

کارشناس مسائل سیاسی و روابط بین‌الملل عنوان کرد: رژیم صهیونیستی برای دستاوردسازی و پوشاندن ضعف‌های خود در نوار غزه به لبنان حمله کرده است.

وی افزود: رژیم کودک کش صهیونیست از سوی دیگر برای ایجاد امنیت در شمال اراضی اشغالی که بیش از ۱۰۰ هزار نفر از ساکنان آن آواره شده‌اند و ایجاد یک نوار حائل اقدامات خود را علیه لبنان انجام داده است.

محرمی بیان کرد: رژیم صهیونیستی به‌وسیله تکنولوژی و پیجرها که باید گفت با استفاده از نفوذ و عقبه طولانی در مسیر خرید این وسائل این اقدام را انجام داده بار دیگر خوی کودک کشی خود را نشان داد.

وی افزود: بسیاری از این پیجرها در دستان افراد غیرنظامی قرار داشتند که انفجار آنان باعث شهادت بسیاری از مردم و حتی کودکان شد.

وی با بیان اینکه این اقدام رژیم صهیونیستی برای ایجاد رعب و وحشت و ترساندن حزب‌الله بود عنوان کرد: حزب‌الله یکی از حامیان اصلی مردم غزه بر آرمان‌های فلسطین است و رژیم صهیونیستی این اقدام را برای عقب‌نشینی از مواضع آنان انجام داده است.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به نقش آمریکا در حملات به لبنان و غزه تأکید کرد: اگر بخواهیم با نگاه کلان به موضوع جنگ اسرائیل و غزه نگاه کنیم این مسئله جنگ حق و باطل است که آمریکایی‌ها و اعضای ناتو با تمام توان از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند.

 

وی افزود: حمایت‌های کامل تکنولوژیکی، تجهیزاتی و عملیاتی توسط فرماندهان از اقدامات آمریکا در همراهی رژیم صهیونیستی در جنگ غزه و لبنان است.

محرمی با اشاره به حمایت‌های کامل اقتصادی آمریکا از رژیم صهیونیستی عنوان کرد: اقتصاد رژیم صهیونیستی کاملاً آسیب‌دیده است و آمریکایی‌ها با تزریق منابع مالی سعی در سرپا نگه‌داشتن این رژیم را دارد تا دچار چالش‌های عمیق‌تر نشوند.

وی با اشاره به اقدام رژیم صهیونیستی در انفجار پیجرها عنوان کرد: این کشتار توسط بسیاری از مجامع بین‌المللی و فعالان ضدجنگ و حتی غیرمسلمانان محکوم شده است.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: در آینده شاید رژیم صهیونیستی اقداماتی را علیه جنوب لبنان انجام دهد؛ اما می‌داند که سرانجام آن نابودی‌اش است.

انتهای خبر/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=224372

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سردبیر در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.