• امروز : چهارشنبه, ۴ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 25 September - 2024
0
کارشناس سیاسی و روابط بین‌الملل:

انتقام سخت در راه است

  • کد خبر : 224333
  • ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۲
انتقام سخت در راه است
کارشناس مسائل سیاسی و روابط بین‌الملل گفت: اتفاقات اخیر در غزه ‌و لبنان، جواب قاطع و کوبنده جبهه مقاومت و افکار عمومی جهان اسلام را با جرأت و صراحت تمام برای انتقام و تنبیه رژیم صهیونیستی در آینده نزدیک می‌طلبد.

حسین چهره ‌آزاد در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«عصرهمدان» ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و هشت سال فداکاری و ایثار رزمندگان اسلام، افزود: حوادث اخیر در کشور لبنان تحلیل‌های فراوانی را به همراه داشت و در همین مدت کوتاه از ابعاد مختلف به این قضیه پرداخته شده است.

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به نکاتی از شروع جنگ تمام عیار دشمن بر علیه کشورمان ایران، بیان داشت: در بحث جنگ شناختی و یا به قول سازمان جنایت‌کار ناتو جبهه ششم، باید در شرایط کنونی از هر فرصتی برای خنثی کردن و یا کم اثر کردن هجمه دشمن استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: یکی از فرصت‌های طلایی که در اختیار جبهه مقاومت است استفاده از افکار عمومی کشورهای جهان اسلام مخصوصاً کشورهای حوزه مقاومت است که چرا جواب قاطع داده نمی‌شود و چرا اسرائیل را تنبیه نمی‌کنید که ضربه روحی بر نیروی نظامی دشمن است.

حسین چهره‌آزاد ضمن اشاره به مطالبه با جرات و صراحت کشورهای حوزه مقاومت برای تنبیه رژیم صهیونیستی ادامه داد: تا قبل از عملیات طوفان‌الاقصی و وعده صادق، کسی جرأت مقابله و ایستادگی در برابر رژیم غاصب صهیونیستی را نداشت ولی به همت غیور مردان جبهه مقاومت و جان برکف کشورمان ایران هم تهدید و هم عملیات نظامی علیه آنان انجام می‌گیرد.

وی با بیان شکست اسرائیل و در هم کوبیده شدن ابهت این رژیم اظهار کرد: اولاً، از بین رفتن قدرت بازدارندگی رژیم صهیونیستی پیروزی ارزشمندی برای جبهه مقاومت شکل گرفته است. دوماً، در حوادث اخیر شاهد یک نوع جنگ جدیدی در دنیا و بی‌سابقه بودیم، انفجار وسایل معمولی مثل تلویزیون و لپ‌تاب و مسائل دیگر، یک برگ جدیدی این جنگ بود و قطعاً رژیم صهیونیستی آن را برای روز مبادا نگه داشته بود.
شرایط کنونی رژیم صهیونیستی روز مبادای رژیم غاصب است و کارهایی که این رژیم انجام می‌دهد از سر استیصال و به فکری بوده و رژیم صهیونیستی به مانند یک فرد در حال غرق شدن است. سوماً، اهمیت و راه‌بری ولایت فقیه در کشور ما نعمت بزرگی است. در این شرایط باید وجود رهبری حکیمانه امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) را برای نسل جوان کشورهای دنیا تبیین کنیم.

کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت: لپ‌تاب، پیجر، موبایل و تلویزیون وسایلی که به فکر هیچ کس حتی در دنیا خطور نمی‌کرد، کشوری مثل روسیه و کشورهای پرقدرت دیگری که از این وسایل معمولی حتی در مباحث نظامی هم استفاده می‌کنند، باید دقت داشته باشند.

چهره‌آزاد اضافه کرد: فردی که تحلیل درستی ندارد، تصمیم درست هم نمی‌تواند بگیرید قطعاً به اون نتایجی که می‌خواهد نمی‌رسد، پس هر عمل حساسی و برخورد احساسی در این شرایط می‌تواند بازی را به زمین دشمن هدایت کند.

وی با اشاره به اینکه که چرا مقام معظم رهبری به نسل جوان تاکید داشتند از برخی کشورها دارو وارد نشود یا وسایل الکترونیکی در داخل کشور بومی سازی شود گفت: کشورهایی که از رژیم صهیونیستی یا کشورهای حوزه استکبار وسایل نظامی وارد کردند آیا امروز این علامت سوال بزرگ در ذهنشان به وجود آمده است یا نه؟

کارشناس مسائل سیاسی و روابط بین‌الملل در شهرستان فامنین یادآوری کرد: امروز این جنایاتی که در غزه اتفاق افتاد جنایاتی که در لبنان با انفجار لوازم الکترونیکی اتفاق می‌افتد، به نقش هوش مصنوعی در این قضایا اشاره دارد، اگر کشور ما در بحث هوش مصنوعی ورود پیدا نکنند آینده کشور ما به چه سمت خواهد رفت؟ پس از فرصت‌های طلایی باید استفاده کنیم،به دلایلی: اولاً برای قوی شدن در حوزه هوش مصنوعی و الکترونیک و ثانیاً تبیین مسائل حساس برای ذهن‌های نسل جوان و آماده‌سازی برای مبارزه با جنگ شناختی امروز کشور و حوزه مقاومت که در بالاترین حد آمادگی قرار دارد و قطعاً این حوادث و اتفاقات باعث قو‌ی‌تر شدن جبهه مقاومت و رو به زوالی اسرائیل خواهد شد.

انتهای خبر/ح

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=224333

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سردبیر در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.