• امروز : چهارشنبه, ۴ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 25 September - 2024
0
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور عنوان کرد:

انتقام تدبیرانه به زودی

  • کد خبر : 224308
  • ۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۰
انتقام تدبیرانه به زودی
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور گفت: ا انتقام خود را با تدبیر می‌گیریم و به زودی چنان بینی این حیوان وحشی را به خاک می‌مالیم که دنیا مبهوت بماند.

به گزارش پایگاه خبری نحلیلی عصرهمدان؛ احمدرضا پورخاقان در آئین تکریم و معارفه ریاست سازمان قضایی نیروهای مسلح استان همدان که دادگستری کل استان همدان برگزار شد با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دارالمجاهدین و دارالمومنین استان نقش بسزایی در دفاع مقدس داشت.

وی بیان کرد: هر وقت به مزار شهدای همدان مشرف می‌شوم احساس معنوی خوبی رو درک می‌کنم چرا که شهیدان با خدا نجوا داشتند رشد کردند در دل این دفاع مقدس آن گوهر هستی خود را به منصه ظهور رساندند و نشان دادند که این مبارزان میدان نبرد و مجتهدان به مکتب نرفته‌ای که یک شبه راه صد ساله یک فقیه رو طی کردند چه گوهرهای نابی بودند و چه زود ما این‌ها را از دست دادیم.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور با اشاره به دیدار خود با خانواده شهید ستار ابراهیمی با بیان اینکه از وصیت‌نامه این شهید و از تربیت فرزندان لذت بردم، مطرح کرد: شهید ابراهیمی در ابتدای زندگی پنج فرزند را رها می‌کند و در ابتدای جنگ در جبهه حضور پیدا می‌کند و چهار بار مجروح می‌شود اما باز سر از پا نشناخته در این معرکه حق و باطل شرکت می‌کند و به خانواده خود سفارش می‌کند که امام رو تنها نگذارید و حضرت زینب کبری(س) تأسی بجویید.

وی با بیان اینکه شهید ابراهیمی سفارش می‌کند که خرج کفن و دفنش را از پول خودم خرج کنید و برای تربیت فرزندان را سفارش می‌کند، ابراز کرد: این شهدا گوهرهایی بودند که از دست ما رفتند امیدوارم ما و امثال ما بتوانیم از این دست گوهرها را شناسایی و تربیت کنیم.

پورخاقان با بیان اینکه جوانان ما در معرکه دفاع از حرم و حضور در جبهه‌های سوریه، بعضاً عراق و در جبهه مقاومت نشان داد که تربیت یافتگان نسل دوم، سوم، چهارم انقلاب همان روحیه را دارند، یادآور شد: به واسطه رشاد شهیدان و رهبری‌هایی حضرت امام(ره) ما در جنگ پیروز شدیم و یک وجب از خاک خود را به دشمن ندادیم.

وی با بیان اینکه دشمن بعد از جنگ با هجمه‌های فرهنگی می‌خواست با انحرافاتی در بین جوان‌های نسل بعدی و انقلاب فاصله ایجاد کند، عنوان کرد: دفاع از حرم در ۲۰۰۰ کیلومتر آن طرف‌تر از مرزهای شناخته شده جمهوری اسلامی نشان داد جوانان امروز به تاسی از جوانان زمان جنگ وارد جنگ شدند و که مبادا خدشه‌ای به حرم زینب کبری وارد شود که تربیت شدگان این مکتب بودند.
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور با بیان اینکه وقتی شهید خوش لفظ ماجرای خواب شهید مجیدی و راهکار اشک را بیان می‌کند رهبر انقلاب آن ماجرا را با حسرت بیان می‌کنند و می‌فرمایند ما مدعیان صف اول بودیم از آخر مجلس شهدا را چیدند، تأکید کرد: شهید چیت‌سازیان بیان می‌کند اگر می‌خواهید از سیم خاردار دشمن رها شوید باید از سیم خاردار نفس خود عبور کنید.

وی با تاکید بر اینکه امام خمینی(ره) گنجی را از دل جوانان کشف کرد و اگر انقلاب و نهضت امام خمینی(ره) نبود معلوم‌ نبود در کجا قرار داشتیم، چرا که امام راحل با دم مسیحایی خود جوانان و جامعه را متحول کرد در ادامه راه مقام معظم رهبری همان مسیر را ادامه دادند، عنوان کرد: ما در دفاع مقدس بود که آبدیده شدیم و امروز دشمن جرأت ندارد به کشور ما چپ نگاه کند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور با تاکید بر اینکه نباید کاری کنیم که دشمن به کشور ما چپ نگاه کند، عنوان کرد: نقش نیروی مسلح وقتی خوب ایفا می‌شود که جامعه جامعه در سایه سار نیروی مسلح احساس قدرت کند.

وی با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمن احساس کرد به خاطر انقلاب نیروهای ما ضعیف شده و ارتش ما از همدیگر فروپاشیده و سپاه نوپا است حمله را آغاز کرد، افزود: مردم ما از اقصی‌نقاط کشور در لبیک به رهبر به میدان آمدند و بیش از ۱۳۰ فروند از هواپیمای جنگی ما بر فراز کشور عراق رفتند و قدرت‌نمایی کردند.

پورخاقان با بیان اینکه امروز اگر رژیم صهیونیستی که سرتا پا مسلح با قدرت آمریکا و قدرت‌های جهانی اربده‌کشی می‌کند به دلیل شکست بزرگی است که در طوفان الاقصی در تارخ ۱۵ مهر سال گذشته است، عنوان کرد: به فرموده رهبر انقلاب این شکست برای آن‌ها غیرقابل جبران است و در طی یک سال ۴۱ هزار زن و کودک را بی‌گناه به شهادت رساند.

وی با بیان اینکه نیروهای فلسطینی از جرأتی که امام راحل(ره) و انقلاب به آن‌ها داد توانست در مقابل دشمن بایستد، مطرح کرد: دشمن در غزه به دنبال ایجاد سرزمین سوخته است و بسیاری از زیرساخت‌های غزه را نابود کرده است.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور با بیان اینکه اسرائیل به سمت لبنان حرکت کرده اما کور خوانده و باید بداند رزمندگان جبهه مقاومت تا امروز به دلیل جلوگبری از گسترش جنگ از خود نجابت نشان دادند، ابراز کرد: به‌زودی لبنان به صورت فراگیر ضربه شصتی نشان خواهند داد که در تاریخ ماندگار خواهد شد.

وی با بیان اینکه برخی می‌گویند ایران پس از شهادت اسماعیل هنیه کوتاه آمده چرا که به تمامیت ارضی ما تجاوز شده و یک فرمانده بزرگ را به شهادت رساندند عنوان کرد: دشمن می‌خواهد ایران را در یک کار کارشناسی نشده و عجولانه به جنگی تمام عیار بکشاند، اما رهبر انقلاب هوشمندانه اقدام‌ می‌کند و تا زمانی که ایشان در رأس نیروهای مسلح هستند اقدامات بر اساس منویات ایشان اتفاق خواهد داد.

پورخاقان با بیان اینکه ما انتقام خود را با تدبیر می‌گیریم و به زودی چنان بینی این حیوان وحشی را به خاک می‌مالیم که دنیا مبهوت بماند، مطرح کرد: بدانید ایران، حزب‌الله و یمن هنوز از امکانات خود استفاده نکرده‌اند و تمام پرتابه‌ها در وعده صادق برای متوقف کردن پدافند دشمن بود.

وی با بیان اینکه ما نیروی مسلح خود را مقتدر می‌خواهیم و این نیروی مقتدر است که امنیت جامعه به واسطه آن تامین می‌شود، تأکید کرد: باید بر این نیرو نظارت شود چرا که دشمن به دنبال نفوذ و انحراف آنان است و در سایه‌سار فرماندهی رهبر معظم‌ انقلاب، نیروهای مسلح ما نیروهای مکتبی هستند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور با بیان اینکه بر اساس اصل ۱۷۲ قانون اساسی سازمان قضایی برای صیانت از نیروهای مسلح ایجاد شده که البته در این عرصه ما اصل را بر پیشگیری گذاشتیم، به همین دلیل کمترین جرایم در بین نیروهای مسلح رخ می‌دهد، عنوان کرد: علیرغم نظارت‌ها و پیشگیری‌ها گاهی انحرافی است که باید برخورد کنیم، اما نه برخورد با ناخالصی به معنای تضعیف اقتدار نیروهای مسلح است و نه قاضی اجازه دارد به بهانه برخورد با جرم، اقتدار نیروهای مسلح را تضعیف کند.

وی با اشاره به اینکه بین شخصیت حقیقی و حقوقی تفاوت است، تصریح کرد: هر فردی مرتکب جرم شد نباید خدشه‌ای به آن مقر وارد شود و مجازات او هم برای حفظ همان جایگاه است.

پورخاقان با بیان اینکه اگر جایگاه نیروهای مسلح متزلزل شود امنیت کشور متزلزل شده و همه خسارت خواهند دید چرا که نیروی مقتدر پشتیان مردم است، عنوان کرد: ما در سازمان قضایی برای حفظ و اقتدار و نظارت بر حقوق شهروندی تلاش‌می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه حجت‌الاسلام دینی رئیس سابق سازمان قضایی نیروهای مسلح استان ۳۳ سال با افتخار در حساس‌ترین مسئولیت‌ها خدمت کردند و همه فرماندهان از ایشان ابراز رضایت می‌کردند، مطرح کرد: از این جهت خوشحالم که ایشان زینت سازمان قضایی نیروهای مسلح بودند.
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور با بیان اینکه همت محمدی، رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح استان نیز از نیروهای خوشنام و موفق در امر قضا هستند که از امروز سکان سازمان قضایی نیروهای مسلح استان را بر عهده خواهند داشت، خاطرنشان کرد: از آقای محمدی می‌خواهم جلسات شورای تامین، شورای قضایی و برگزاری جلسات با نیروهای مسلح را دنبال کند.

انتهای پیام/حا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=224308

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سردبیر در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.