• امروز : سه شنبه, ۳ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 24 September - 2024
0
کارشناس مسائل سیاسی و روابط بین‌الملل تأکید کرد:

خروش خشم مقدس جبهه مقاومت

  • کد خبر : 224297
  • ۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۷
خروش خشم مقدس جبهه مقاومت
کارشناس مسائل سیاسی و روابط بین‌الملل با بیان اینکه رفتار چندروز گذشته رژیم ظالم صهیونیستی و هم‌پیمانانش نشان داد که از هیچ جنایتی دریغ نمی‌کنند، گفت: همین موضوع، خروش خشم مقدس جبهه مقاومت را در پی داشت و این خشم مقدس را در ایران، یمن، عراق و فلسطین می‌بینیم.

امید طاهرنژاد در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» با بیان اینکه ۳۵۴ روز از عملیات طوفان‌الاقصی می‌گذرد، گفت: تقارن این ایام با هفته دفاع مقدس قابل تفکر است، در هشت سال دفاع مقدس بیش از ۴۵ کشور دنیا به حزب بعث کمک کردند و بیش از ۱۳ کشور دنیا اسیر داریم که عراقی‌ها مزدورانی فرستادند تا در جبهه علیه ما بجنگند.

وی با اشاره به اینکه فضای جنگ تحمیلی در ایران اسلامی را با فضای کنونی در غزه و لبنان مقایسه کنید، افزود: رژیم صهیونیستی با همدستی امریکا، انگلیس و فرانسه حمله می‌کند و سازمان ملل و مجامع بین‌المللی آشکارا و بدون مخفی‌کاری از آن‌ها حمایت می‌کنند.

کارشناس روابط بین‌الملل ادامه داد: تا امروز نزدیک به ۱۰۰ هزار نفر یعنی به اندازه استادیوم آزادی، مجروح فلسطینی داریم و حتی معادل همین آمار مفقود و زیر آوار هستند.

طاهرنژاد با بیان اینکه در روز گذشته هم ۳۳۰ مورد حمله از سمت رژیم خونخوار صهیونیستی به سمت ۱۱۷ شهر و شهرک در لبنان شد، گفت: مجموعا هزار و ۳۰۰ حمله به لبنان شده و آمار شهدا نزدیک به ۵۰۰ شهید و ۲ هزار مجروح اعلام شده است.

وی با اشاره انفجار چندروز گذشته پیجرها، موبایل‌ها و دستگاه‌های حضور و غیاب در دستان مردم لبنان، عنوان کرد: رژیم غاصب صهیونیستی قصد داشت از این موضوع به عنوان برگ برنده خود بهره‌برداری کند ولی عملاً خود را در جهان رسوا کرد.

کارشناس روابط بین‌الملل خاطرنشان کرد: اتحاد شومی که بین آمریکا، رژیم کودک‌کش صهیونیستی، فرانسه، انگلیس و متأسفانه به صورت پنهانی از طرف برخی کشورهای عربی وجود دارد با انفجار پیجرها رسوایی به وجود آورد.

طاهرنژاد با تأکید بر اینکه انفجار پیجرها نشان داد که رژیم ظالم صهیونیستی و هم‌پیمانانش از هیچ جنایتی دریغ نمی‌کنند، افزود: با انفجار پیجرها جامعه فهمید که چه ارتباط و همکاری بین شرکت سازنده با شرکت‌های حمل و نقل به لبنان و شرکت‌های پخش وجود دارد.

وی با بیان اینکه خشم مقدس جبهه مقاومت خروش پیدا کرده است، تصریح کرد: آیت‌الله سیستانی در عراق فتوا دادند و از همه مسلمین دعوت کردند که به کمک مردم فلسطین و لبنان بپا خیزند و این تحول و نقطه عطف در این شرایط است.

کارشناس روابط بین‌الملل ادامه داد: این خشم مقدس را در ایران، یمن، عراق و فلسطین می‌بینیم، اگر در بقیه کشورهای اسلامی نیز چنین اتحادی رخ می‌داد، رژیم صهیونیستی حتی یک روز هم دوام نمی‌آورد.

طاهرنژاد با اشاره به اینکه یکی از حامیان استوار غزه، لبنان و حزب‌الله لبنان هستند، گفت: رژیم کودک‌کش صهیونیستی با کشاندن بخشی از جنگ به سمت لبنان قصد دارند اخبار جنایاتشان در غزه کمتر مطرح شود و از طرفی محور مقاومت که به نوعی آنان نقش اصلی آن است را تضعیف کند.

وی با بیان اینکه شاید رژیم صهیونیستی می‌خواهد فضای محور مقاومت را وارد انفعال کند، افزود: هرچند این پیش‌بینی رژیم صهیونیستی درست نیست و محور مقاومت همچنان استوار است و با اصول و اعتقادات خود در راستای اهدافش پیش‌ می‌رود.

کارشناس روابط بین‌الملل در پایان خاطرنشان: هدف اصلی رژیم منحوس صهیونیستی نابودی کامل غزه و فلسطین و به تبع آن کشورهای اطراف است اما با استواری محور مقاومت این هدف آن‌ها شکست می‌خورد و به زودی شاهد نابودی ظلم خواهیم بود.

انتهای پیام/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=224297

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سردبیر در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.