• امروز : یکشنبه, ۱ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 22 September - 2024
1
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان تاکید کرد:

پارک دوبل علت اصلی ترافیک در معابر

  • کد خبر : 224148
  • ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۳
پارک دوبل علت اصلی ترافیک در معابر
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان با بیان اینکه با توجه به آغاز سال‌تحصیلی پیش‌بینی می‌شد شاهد ترافیک در شهر باشیم، گفت: علت اصلی ترافیک پارک دوبل و عدم تعیین تکلیف وضعیت سرویس دانش‌آموزان است که تقاضا داریم خانواده‌ها نسبت به این موارد توجه داشته باشند.

ابراهیم فارسی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» با بیان اینکه امروز آغاز سال‌تحصیلی جدید است، گفت: پیش‌بینی داشتیم که امروز حجم ترددها افزایش داشته باشد و این امری عادی است چراکه بسیاری از خانواده‌ها هنوز وضعیت سرویس مدرسه فرزندان خود را تعیین تکلیف نکردند و خودشان دانش‌آموزان را به مدرسه‌ها بردند.

وی با اشاره به اینکه حجم تردد در معابر اصلی بالا رفت و همکاران راهنمایی و رانندگی در نقاطی که پیش‌بینی می‌شد گره ترافیکی داشته باشیم حضور داشتند، افزود: توانستیم تا حدودی وضعیت ترافیکی را مدیریت کنیم هرچند وقتی حجم ترددها بالا می‌رود درصدی از ترافیک را خواهیم داشت.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان ادامه داد: از خانواده‌ها تقاضا داریم هرچه زودتر وضعیت سرویس رفت و آمد فرزندانشان را تعیین تکلیف کنند تا در ایام بعدی حجم ترددها کنترل شود.

فارسی با بیان اینکه با توجه به شناور شدن ساعت ادارات و جابه‌جایی ساعت مدارس پیش‌بینی می‌شود روزهای آینده وضعیت ترافیکی بهتر شود، گفت: بلوار سردار شهید سلیمانی، بلوار بیمه و بلوار عمار پیش‌بینی می‌شد که حجم ترددهای بالا باشد و توقف‌های دوبله در معابر هم یکی از دلایل افزایش ترافیک بود.

وی با اشاره به اینکه علی‌رغم میل باطنی امروز مجبور شدند تمامی افرادی که در معابر اصلی توقف دوبله دارند را اعمال قانون کنند، تصریح کرد: از همه تقاضا داریم به این نکته توجه کنند که یک پارک دوبله باعث ایجاد ترافیک در یک معبر می‌شود.

انتهای پیام/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=224148

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سردبیر در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.