• امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 21 September - 2024
3
امام جمعه شهرستان کبودراهنگ:

هر مدرسه یک ایران کوچک است

  • کد خبر : 223964
  • ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۶
هر مدرسه یک ایران کوچک است
امام جمعه کبودراهنگ با بیان اینکه هر مدرسه یک ایران کوچک است گفت: هر چقدر برای مدارس هزینه کنیم کم است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصرهمدان»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین نقی باقری در خطبه‌های نمازی عبادی سیاسی جمعه امروز با اشاره به احادیث ائمه معصومین علیهم‌السلام در خصوص گرانی و تورم گفت: اخلاق سرآمد همه خوبی هاست و تمام خوبی ها با اخلاق پدید می‌آید ولی گرانی و تورم اخلاق و رفتار انسان را بد و نامطلوب می کند.

وی تورم و گرانی را ریشه بسیاری از مشکلات جامعه دانست و افزود: بسیاری از مشکلات جامعه از جمله خودکشی از تورم و گرانی به وجود می آید و لعنت خداوند بر کسانی که گرانی و تورم در جامعه ما ایجاد کردند.

باقری در ادامه با اشاره به گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: جنگ دو نوع است جنگ دفاعی و جنگ هجومی و جنگ هشت ساله ما تحمیلی و دفاعی بود و در مقابل رجزخوانی‌های دشمنان برای فتح ۲۴ ساعته ایران جوانان ما ایستادگی کردند و این جنگ در مقابل هجوم بیگانگان دفاع مقدس است.

امام جمعه شهرستان کبودراهنگ با اشاره به محتوای کتاب های درسی در سال‌های گذشته گفت: اگر ما رشادت های جوانان این مرز و بوم در جنگ تحمیلی را برای دانش آموزان تاریخ‌سازی می‌کردیم امروز دشمن در عرصه جنگ روایت ها ذهن نسل جدید و جوانان ما را تحت الشعاع قرار نمی داد.

وی با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید بیان کرد: آغاز سال تحصیلی جدید را به معلمان دانش آموزان و اولیای عزیز تبریک عرض می‌کنیم هر چقدر در مدارس هزینه کنیم نتیجه‌بخش است چرا که هر مدرسه یک ایران کوچک است.

وی در انتها در خصوص منفجر شدن پیجرهای لبنان افزود: ما قبلا این مورد را در راکتورهای هسته ای خودمان تجربه کرده بودیم و این نشان می‌دهد به هیچ وجه دشمن در هیچ زمانی قابل اعتماد نیست و اعتماد به دشمن باعث شکست خواهد شد.

انتهای خبر/ ر

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=223964

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سردبیر در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.