• امروز : پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
1
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان همدان خبر داد:

اجرای طرح یاری‌گران زندگی در مدراس همدان

  • کد خبر : 223915
  • ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۸:۵۳
اجرای طرح یاری‌گران زندگی در مدراس همدان
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان همدان گفت: در مدارس اجرای طرح یاری‌گران زندگی را با هدف ارتقاء توانمندسازی، آموزش مهارت‌های مختلف ۹گانه سبک زندگی، آموزش‌های مهارتی و ارتقاء توانایی دانش‌آموزان در سطح مدارس، داریم.

حمزه عبدکمند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«عصر همدان»؛ از اجرای طرح یاری‌گران زندگی در آموزش و پرورش، خبر داد و اظهار کرد: این طرح به‌عنوان یک طرح اولویت‌دار مستمر و توامان به صورت سالیانه در مدارس اجرا می‌شود.

وی افزود: هدف از برگزاری این طرح، ارتقاء توانمندسازی آموزش مهارت‌های مختلف ۹گانه سبک زندگی، آموزش‌های مهارتی و ارتقاء توانایی دانش‌آموزان در سطح مدارس با اولویت مدارس راهنمایی و متوسطه در دستور کار قرار گرفته است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان همدان با بیان اینکه در حال حاضر بالغ بر ۶۰درصد مدارس تحت پوشش این آموزش‌ها هستند، عنوان کرد: برای اینکه دانش‌آموزان بتوانند در کنار بحث‌های آموزشی و علمی مباحث مهارتی، اخلاقی، دینی و آگاهی بخشی نسبت به خطراتی که در کمین دانش‌آموزان است را در زندگی یاد بگیرند.

عبدکمند با اشاره به اینکه برای اولیای دانش‌آموزان هم برنامه‌هایی طراحی شده، بیان کرد: به هرحال شاید در مقاطعی ما از خانواده‌ها غفلت کرده‌ایم لذا باید خانواده‌ها را هم در حوزه آموزش و پرورش به نوعی مشارکت داد.

وی با بیان اینکه موفقیت آموزش و پرورش در گرو همکاری و مشارکت جدّی والدین و انجمن اولیای مربیان است، تاکید کرد: متولی این طرح، خود آموزش و پرورش است و ما نیز نظارت‌های لازم را برای اجرای درست و منطقی این طرح عهده‌دار هستیم.

انتهای خبر/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=223915

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سردبیر در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.