• امروز : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 23 October - 2024
2
رئیس پلیس راهور استان همدان خبر داد:

کاهش ۲۳ درصدی تلفات جاده‌ای

  • کد خبر : 223768
  • 28 شهریور 1403 - 7:18
کاهش ۲۳ درصدی تلفات جاده‌ای
رئیس پلیس راهور استان همدان گفت: سال جاری در سطح استان۲۳ درصد کاهش تلفات جاده‌ای را داشته‌ایم.

غلامعلی همایی‌امجد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «عصر همدان» با بیان اینکه از ۲۵ مرداد تا ۱۴ شهریور در خصوص زائرین اربعین هیچ تصادف منجر به فوتی نداشته‌ایم، اظهار کرد: در پنج ماه اول سال گذشته ۳۰ نفر در حوادث جاده‌ای جان‌باخته داشتیم در سال جاری ۲۳ نفر که هفت نفر نسبت به مدت مشابه کاهش داشته است.

وی با تأکید بر اینکه در سطح استان در سال جاری ۲۳ درصد کاهش تلفات جاده‌ای داشته‌ایم، گفت: در روزهای پایانی شهریور ماه در تمام استان‌ها میل به گردش، سفر و همچنین باعث ترافیک می‌شود، همچنین جهت خرید لوازم مدرسه مراجعه به بازار ازدحام ایجاد می‌کند.

رئیس پلیس راهور استان همدان با بیان اینکه ترافیک همدان آزار‌دهنده نیست اما در ساعات ابتدایی صبح، ظهر و ساعت ۵ تا ۷ عصر در بلوارهای شهید رجایی، ورودی به آرامگاه و بازار ترافیک را مشاهده می‌کنیم، ابراز کرد: همکاران با تمام استعداد نیروهای انسانی و تجهیزاتی که در اختیار و با امکانات دوربین هوشمند در کنار مردم آماده خدمت‌رسانی هستیم‌.

وی با اشاره به اینکه چهار خیابان منتهی به میدان حضرت امام خمینی(ره) از هشت صبح تا هشت شب محدودیت طرح ترافیک روزانه است که بجز تاکسی‌ها هر وسیله تردد کند اعمال قانون می‌شود، ادامه داد: ورودی‌های آرامگاه بوعلی‌سینا از ساعت چهار بعد از ظهر تا ۹ شب طرح زوج و فرد اعمال قانون خواهد شد.

همایی‌امجد با اشاره اینکه سامانه سپند توسط شهرداری ویژه سرویس مدارس راه‌اندازی شده است عنوان کرد: تا کنون حدود هفت هزار نفر در این سامانه ثبت نام کرده‌اند.

وی با تأکید بر رعایت قوانین مبنی بر سوار کردن سرنشینان به تعداد صندلی‌ها کامل بودن مدارک راننده با بیان اینکه پلیس همواره بر عملکرد رانندگان نظارت دارد و اگر تخلفی صورت گیرد برخورد می‌نماید، گفت: در ۱۵ روز اول مهرماه تمام عوامل ستادی، یگان امداد، یگان انتظامی پلیس را پشتیبانی می‌کند تا اتفاقی رخ ندهد.

رئیس پلیس راهور استان همدان با بیان اینکه مردم می‌توانند مشکلات راهنمایی و رانندگی خود را با پلیس ۱۱۰ مطرح کنند، خاطرنشان کرد: از خانواده‌ها درخواست داریم با وسیله شخصی تک فرزند خود را به مدرسه نبرند و با پلیس همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای خبر/ حا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=223768

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
به نظر من !!!

7 + 10 =