• امروز : پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
1
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان تاکید کرد:

مقاومت مردم مظلوم فلسطین وحدت بخش امت اسلامی

  • کد خبر : 223640
  • ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۸
مقاومت مردم مظلوم فلسطین وحدت بخش امت اسلامی
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: غزه وحدت بین آزادی‌خواهان عالم را ایجاد کرد.

حجت‌الاسلام رضا غلامی‌روشن در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» با بیان اینکه روزهای پایانی یک سال مقاومت مردانگی و غیرت حماسه و ایستادگی از مردم مظلوم غزه شاهد هستیم اظهار کرد: این مقاومت و ایستادگی دستاوردهای بزرگی همچون وحدت بین مظلومان عالم را در پی داشت.

وی با تأکید بر اینکه غزه وحدت بین آزادی‌خواهان عالم را ایجاد کرد، گفت: این وحدت در مقیاس جهانی شکل گرفت و دانشجویان دانشگاه‌های اروپا و آمریکا به تعبیر مقام معظم رهبری در نقطه تاریخی ایستادند و فریاد مظلومیت مظلومین فلسطین و غزه را به گوش عالمیان رساندند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به اینکه این ایستادگی، پایمردی و وحدتی که بین مظلومان و آزادی‌خواهان عالم شکل گرفت در نوع خودش بی‌نظیر بود، عنوان کرد: اگر از دولت‌های نوستیز منطقه به ویژه دولت‌های عربی که در همه امتحانات جهان اسلام نمره قبولی نگرفتند و در جبهه دشمن اقدام کردند بگذریم وحدت دیگری در امت اسلامی شکل گرفت.

وی با بیان اینکه امروز مردم مسلمان یمن هم‌صدا با مردم غزه در مقابل غزه ایستاده‌اند و حوزه دریایی را مدیریت می‌کند و نیروی دریایی را به چالش کشیده‌است، افزود: حزب‌الله لبنان از طرفی پای کار جهان اسلام به خصوص فلسطین بوده و در طی این سال‌ها علاوه بر حمایت جبهه دشمن را درگیر کرده‌است و به جنایت‌های دشمن پاسخ داده‌است.

غلامی‌روشن با بیان اینکه گروه‌های مقاومت عراقی اتفاق‌های مبارکی را رقم زده‌اند که وحدتی را در جبهه مقاومت و مسلمانان ایجاده کرده است، ابراز کرد: این وحدت و انسجام نوید‌بخش یک حرکت رو به جلو و شکست و از بین رفتن اقتدار و هیمنه رژیم صهیونیستی در منطقه است.

وی با تأکید بر اینکه امروز رژیم صهیونسیتی با همه حمایت‌ها و پشتیبانی‌های غرب هیچ دستاوردی را به دست نیاورده‌است، بیان کرد: تفرقه‌ای که در کشور رژیم اشغالگر ایجاد شده باعث شده هزار نفر از نیروهای اسرائیلی درخواست استعفا کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان عنوان کرد: تجمعات گسترده ۵۰۰هزار نفری که به دلیل سیاست‌های غلط در فلسطین و در سرزمین‌های اشغالی رخ داده و همچنین مشکلات سیاسی، اقتصادی امنیتی که در رژیم اشغالی به وجود آمده دستاوردهای امت اسلامی است‌.

وی تأکید کرد: اگر امروز دولت‌های نوستیز منطقه هم‌صدا با مسلمانان مظلومان عالم همراه می‌شوند نشان از نفس‌های آخر رژیم اشغالگر است.

غلامی‌روشن با بیان اینکه رود نیلی از خون‌ ۴۰ هزار شهید به ویژه کودکان و زنان مظلوم فلسطین و غزه جاری شده است که تقدیم آرمان خود که همان آزادی فلسطین است شده است، خاطر نشان کرد: همین خون‌ها بساط فرعونیان را جمع خواهد کرد و ما شاهد فروپاشی و سرنگونی رژیم غاصب آشغالگر خواهیم بود و این پاره تن اسلام به آغوش اسلام، آزادی و مقاومت برگردد.

انتهای خبر/حا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=223640
  • دیدگاه‌ها برای مقاومت مردم مظلوم فلسطین وحدت بخش امت اسلامی بسته هستند

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.