• امروز : پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
1
رئیس پلیس راه استان همدان:

خطر واژگونی و خروج از جاده خودروها هنگام بارندگی

  • کد خبر : 223600
  • ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۰
خطر واژگونی و خروج از جاده خودروها هنگام بارندگی
رئیس پلیس راه استان همدان با بیان اینکه بارش‌های خفیف روز گذشته در استان همدان موجب شد تصادفات از نوع واژگونی و خروج از جاده زیاد شود، گفت: با توجه به خطرناک بودن بارندگی در این فصل به دلیل لغزنده شدن جاده‌ها از رانندگان تقاضا داریم در چنین شرایطی خودرو را متوقف کرده و تا پایان بارندگی صبر کنند.

علی فکری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» با بیان اینکه وضعیت ترافیکی فعلی جاده‌های مواصلاتی استان همدان سبک و روان است، گفت: تنها دغدغه فعلی ما بارش‌های اواخر تابستان و اوایل پاییز هستند که به دلیل وجود روغن و گِل و لای موجب واژگونی خودروها می‌شوند.

وی با اشاره به بارش‌های خفیف روز گذشته در استان همدان، تصریح کرد: بارش خفیف باران در جاده‌های استان موجب شد تصادفات از نوع واژگونی و خروج از جاده زیاد شود.

رئیس پلیس راه استان همدان خاطرنشان کرد: با توجه به خطرناک بودن بارندگی در این فصل به دلیل لغزنده شدن جاده‌ها از رانندگان تقاضا داریم در چنین شرایطی خودرو را متوقف کرده و تا پایان بارندگی صبر کنند.

فکری با بیان اینکه رانندگان در همه اوقات باید سرعت مطمئنه داشته باشند، گفت: مخصوصاً در مواقع بارندگی رعایت سرعت مطمئنه بسیار اهمیت دارد و از حوادثی همچون واژگونی خودرو و خروج از جاده جلوگیری می‌کند.

وی در پایان افزود: همکاران ما ۲۴ ساعته آماده خدمات رسانی به مردم در تمامی جاده‌های استان همدان هستند.

انتهای پیام/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=223600
  • دیدگاه‌ها برای خطر واژگونی و خروج از جاده خودروها هنگام بارندگی بسته هستند

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.