• امروز : پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 24 October - 2024
3
پدر شهید آرمان علی‌وردی:

پسرم در راه ولایت به آرزویش رسید

  • کد خبر : 223408
  • 22 شهریور 1403 - 0:59
پسرم در راه ولایت به آرزویش رسید
پدر شهید آرمان علی‌وردی با بیان اینکه شهید آرمان علی‌وردی از کودکی در هیئت و مسجد رشد کرد، گفت: به همین دلیل اعتقادات او واقعی بود و تا لحظه آخر پای اعتقاداتش ایستاد و در راه ولایت به آرزویش که شهادت بود رسید.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» عزت‌الله علی‌وردی در اجتماع «جهاد روایت بانوان زینبی» در همدان با بیان اینکه شهید آرمان علی‌وردی در سن کودکی کلاس قرآن و کلاس نقاشی می‌رفت، گفت: پسرم در مسجد رشد کرد و آنقدر اخلاق خوبی داشت که هیچوقت کسی را ناراحت نکرد.

وی با اشاره به اینکه شهید آرمان علی‌وردی در محله، در محیط فامیلی و در محیط‌های عمومی با همه مردم با هر افکاری به خوبی رفتار می‌کرد، افزود: او معتقد بود حتی اگر طرف مقابلش افکاری متفاوت دارد باید با او صحبت کرد تا متقاعد شود.

پدر شهید آرمان علی‌وردی ادامه داد: پسرم با همه دوست بود و تواضع داشت، شادی مردم شادی خودش بود و همین اخلاق نیکو موجب شد با شهادتش ناراحت شویم و حسرت نبودنش را می‌خوریم.

علی‌وردی با بیان اینکه تنها دلخوشی ما این است که آرمان به جایگاهی که آرزویش بود رسید، تصریح کرد: آرمان از وقتی نهال بود و رشد می‌کرد در هیئت و مسجد بود، به همین دلیل پایبند به عقایدش بود و روشن‌فکرانه مسیر صحیح را انتخاب کرد.

وی با اشاره به اینکه آرمان اگر زنده شود و ده‌ها بار دیگر همان اتفاقات برایش رخ دهد بازهم پایبند به عقاید و ولایت می‌ماند تا شهید شود، گفت: همه می‌دانند که پسرم را در چند نقطه شکنجه کردند و با سنگ حدود سه کیلویی بر سرش ضربه زدند اما تا همان لحظات آخر شجاعانه مقابل آن‌ها ایستاد و به اعتقاداتش پایبند ماند.

پدر شهید آرمان علی‌وردی خاطرنشان کرد: آرمان دغدغه‌اش حجاب و عفاف بود و زمانی که شنید چادر از سر بانوان کشیدند بی‌قرار شد، وقتی در کوچه بود شناسایی شد و چند نفر در ابتدا شروع به ضرب و جرح او کردند اما سوال اینجاست که به چه جرمی چنین رفتاری با او داشتند؟

علی‌وردی با بیان اینکه آن روز صبح شهید آرمان را به حوزه رسانده و آخر شب با او تماس گرفتند و اطلاع دادند که پسرش در بیمارستان است، افزود: شرایط آرمان به نحوی بود که دکترها او را جواب کردند و گفتند ضربات وارد شده به جسم و سر او خیلی شدید بوده است.

وی ادامه داد: همان شب در بیمارستان می‌گفتند فیلم‌هایی در فضای مجازی آمده که یک بسیجی را با هرچه که داشتند شکنجه کردند ام امن هنوز نمی‌دانستم دارند درمورد پسر من صحبت می‌کنند.

پدر شهید آرمان علی‌وردی با اشاره به اینکه با لگد، با سنگ و با دست شهید آرمان را مورد ضرب و جرح قرار دادند، گفت: حتی آن‌هایی که نمی‌توانستند او را بزنند، شروع به تشویق کردن دیگران کردند و دانستن همه این حقایق خیلی سخت بود.

علی‌وردی خاطرنشان کرد: تا نیمه‌های شب بیمارستان بودیم و پزشکان گفتند که ضریب هوشی آرمان بسیار پایین است و فرقی با یک فرد که جان خود را از دست داده ندارد.

وی با بیان اینکه همگی به امام حسین علیه السلام متوسل شده بودند تا شهید آرمان بهبود یابد، افزود: با این حال همه می‌دانستیم که آرمان برای راه امام حسین علیه السلام شهید شد و از ابتدا هم زمینی نبود و آسمانی بود.

پدر شهید آرمان علی‌وردی در پایان با تأکید بر اینکه شهید آرمان به جایگاهی که می‌خواست رسید، گفت: از اول عشق و علاقه پسرم، ائمه و ولایت فقیه بود و نهایت نیز در غریبی به شهادت رسید.

انتهای پیام/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=223408

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
به نظر من !!!

4 × چهار =