• امروز : پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 24 October - 2024
1
همدان درخشید؛

۱۰۰میلیارد تومان برای اربعین حسینی

  • کد خبر : 223366
  • 21 شهریور 1403 - 10:50
۱۰۰میلیارد تومان برای اربعین حسینی
مردم نوعدوست همدان با اهدای بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان و برپایی ۱۶۷ ایستگاه صلواتی، میزبانی گرمی از زوار اربعین به عمل آوردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصرهمدان»؛مردم استان همدان در ایام اربعین امسال بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان برای خدمت‌رسانی به زوار هزینه کردند.

این مبلغ در بیش از ۱۶۷ ایستگاه صلواتی که در سراسر استان برپا شده بود، هزینه شده است.

بر اساس آمار ارائه شده، بیش از یک میلیون نفر در این ایام از غذاهای تهیه شده در این ایستگاه‌ها استفاده کرده‌اند و حدود ۱۰۰ هزار نفر نیز در آن‌ها اسکان یافته‌اند.

علی بقایی، جانشین ستاد مردمی خدمتگزاران اربعین استان همدان، با بیان این خبر اظهار داشت: مردم همدان با عشق و ایثار، میزبانی گرمی از زوار اربعین به عمل آوردند. مشارکت گسترده مردم در این رویداد نشان از روحیه نوع‌دوستی و همدلی آن‌ها دارد.

وی افزود: در این ایام، بیش از ۱۵ هزار نفر به صورت سازماندهی شده در خدمت‌رسانی به زوار مشارکت داشتند. همچنین، یک‌هزار کیلومتر از راه‌های مواصلاتی استان برای میزبانی از زوار آماده‌سازی شده بود.

بقایی با اشاره به چالش‌های پیش رو نیز گفت: با وجود این همه تلاش، برخی از ایستگاه‌ها با کمبود امکاناتی مانند پتو مواجه بودند. همچنین، انتظار می‌رود نهادهای دولتی مانند هلال احمر در ارائه خدمات به زوار نقش فعال‌تری داشته باشند.

 

انتهای خبر/د

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=223366

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
به نظر من !!!

دو × یک =