• امروز : پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 24 October - 2024
1
استاندار همدان:

برای کاهش آسیب‌های اجتماعی خیلی کار نشده است

  • کد خبر : 222732
  • 10 شهریور 1403 - 17:48
برای کاهش آسیب‌های اجتماعی خیلی کار نشده است
استاندار همدان با تاکید بر اینکه در خصوص کاهش آسیب‌های اجتماعی آنگونه که باید کار نشده است، گفت: این موضوع، تلنگری به دستگاه‌های اجرایی است که باید به این امر توجه ویژه شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ علیرضا قاسمی فرزاد صبح امروز در جلسه شورای فرهنگی استانداری، با تشکر از مواکب حسینی و ارائه خدمات خالصانه آنها اظهار کرد: از اقدامات ارزشمند مردم خوبمان که به‌رغم گرانی، تحریم‌ها و مشکلاتی که دارند اما این خدمات در مواکب حسینی روز به روز در حال افزایش است. بطوریکه سال گذشته ۱۳۰ موکب داشتیم که امسال ۱۷۶ موکب افزایش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه تمام خدمات ارائه شده در مواکب بر عهده خود مردم است، عنوان کرد: حمایت‌های دولتی و دستگاه ها در قالب ۱۴ کمیته بوده که در واقع کمیته‌های دولتی را نیز مردم می‌گردانند و خدمات را خالصانه ارائه می‌کنند.

استاندار همدان با اشاره به موضوع مقابله با سرقت در بحث منکرات و موضوع مشروبات الکلی، عنوان کرد: امیدوارم این موضوع با تاکید و جدیت بیشتری انجام شود.

قاسمی‌فرزاد با تاکید بر اینکه در خصوص کاهش آسیب‌های اجتماعی آنگونه که باید کار نشده است، عنوان کرد: این موضوع، تلنگری به دستگاه‌های اجرایی است که باید به این امر توجه ویژه شود.

وی با بیان اینکه اگر آسیب‌های اجتماعی را رها کنیم، این امر دامنگیر همه خانواده‌ها شده، بنابراین به همه دستگاه‌هایی که متولی کار هستند، تاکید می‌کنم در این زمینه بطور ویژه ورود کنند.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: اعتباراتی که در این رابطه تخصیص داده می‌شود، از طریق سمن‌ها و توجه سمن‌ها به آسیب‌های اجتماعی قابل پیگیری است.

قاسمی فرزاد یادآور شد: باید به کاهش آسیب‌های اجتماعی از باب فرهنگی هم نگاه کرد، توجه به آسیب‌ها و کاهش آنها، امر بسیار مهمی است که باید برای حل آنها تاکید شود.

انتهای خبر/سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=222732

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
به نظر من !!!

13 − یازده =