• امروز : پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 24 October - 2024
2
امام جمعه فامنین تاکید کرد:

بی‌اعتنایی مسئولین به پروژه مسکن مهر فامنین

  • کد خبر : 222687
  • 09 شهریور 1403 - 15:13
بی‌اعتنایی مسئولین به پروژه مسکن مهر فامنین
امام جمعه فامنین گفت: نارضایتی مردم از مسئولین که پس از چندین سال پروژه مسکن مهر در شهرستان فامنین از طرف مسئولین باز هم با بی‌اعتنایی، نادیده گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«عصرهمدان» حجت‌الاسلام والمسلمین علی غفاری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن اشاره به مصادیق تقوا گفت: اگر کسی مسئولیتی را بپذیرید و با خدا عهد بسته تا ذره‌ای از آن غافل نباشید نشان از آثار تقواست. اما اگرکوتاهی کند، پروژه‌ای سال‌های متمادی بدون پیشرفت و توسعه راکت می‌ماند.

امام جمعه فامنین افزود: در شهرستان بعضی از پروژه‌ها بیش از ۱۰ سال است بر روی زمین مانده است و این به‌خاطر بی‌تقوایی آن مسئول است.

وی با اشاره به پروژه مسکن مهر در شهرستان بیان داشت: یکی از این پروژه‌ها که غفلت شده پروژه مسکن مهر است و مسئولین شهرستان کارهای را پیگیری کردند اما خیلی دیرف در بعضی شهرستان‌ها مسکن مهر تمام شده هیچ، بلکه مسکن ملی مرحله دوم در حال احداث است ولی ما هنوز در خم مسکن مهر مانده‌ایم.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی غفاری ضمن تسلیت ایام و مناسبت‌های هفته پیش‌رو از جمله شهادت امام حسن مجتبی(ع)، رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام رضا(ع) را خدمت نمازگزاران و مردم شریف شهرستان تسلیت گفت‌ و متذکر شد: مطالعه سبک زندگی این امامان برای ما ضروری بوده و چطور سبک زندگی خودمان را با آن بزرگواران همسو با کنیم.

امام جمعه فامنین تصریح کرد: چطور بدون فکر و اندیشه انسان خود را به حضرت امام رضا (ع) نزدیک کند این کار انجام نمی‌شود مگر با برخی معارف.

وی در پایان متذکرشد: برای نزدیک شدن به امامان باید به اندیشه این عزیزان نزدیک شد، این اندیشه‌ها عبارتند از: اول، مبانی اعتقادی و معرفتی خود را باید تقویت کرده و باید در این زمینه مطالعه و تحقیق داشته باشیم. دوم، باور به حقانیت انسان. سوم، حُسنِ ظَّن به خدا. چهارم، جهاد با نفس و جهاد اکبر که این روزها خیلی لازم است.

انتهای خبر/ح

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=222687

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
به نظر من !!!

2 × 2 =