• امروز : پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 24 October - 2024
4
رئیس حوزه هنری همدان:

راوی‌ماه، امشب میزبان همدانی‌ها است

  • کد خبر : 222671
  • 08 شهریور 1403 - 16:18
راوی‌ماه، امشب میزبان همدانی‌ها است
رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان همدان با بیان اینکه در برنامه امشب راوی‌ماه میزبان شعرای کشوری و همدانی هستیم، گفت: معرفی کتاب بهشت تخریب با خاطره‌گویی اعضای گردان تخریب لشکر انصارالحسین(ع) نیز در کنار اجرای نمایش از دیگر برنامه‌های امشب راوی‌ماه است.

مهدی سماوات در گفتگو با خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» با اشاره به اجرای برنامه راوی‌ماه که محفل ارادت هنری به ساحت ائمه علیهم السلام است،گفت: تلاش شده است تا این برنامه در مناسبت‌های مذهبی با همکاری گروه مردمی و در فضای باز اجرا شود.

وی با بیان اینکه ترکیبی از برنامه‌های هنری در برنامه راوی ماه اجرایی می‌‌شود، افزود: تاکنون چهار برنامه از سری برنامه‌های راوی‌ماه اجرا شده که عنصر واحد همه برنامه‌ها شعر بوده است.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان همدان خاطرنشان کرد: بیشتر میهمانان این برنامه از سراسر کشور هستند و شعرای همدانی نیز در کنار آن‌ها شعرخوانی می‌کنند.

سماوات با اشاره به اینکه با توجه به مناسبت‌ها گاهی مواقع در این برنامه نقاشی رونمایی شده و یا نمایشی اجرا می‌شود، گفت: برنامه‌هایی از جنس ادبیات پایداری نیز در برنامه روای‌ماه داریم.

وی با بیان اینکه در برنامه امشب راوی‌ماه که از ساعت ۱۹:۳۰ در پارک مردم و محل گلزار شهدای گمنام برگزار می‌شود پذیرای ۲میهمان کشوری هستیم، افزود: احمد بابایی و رباب کلامی از جمله شعرای معروف آئینی کشور هستند و در کنار آن‌ها، محسن کریمی و کمال امرایی از شعرای توانمند همدانی به شعرخوانی می‌پردازند.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان همدان ادامه داد: معرفی کتاب بهشت تخریب با خاطره‌گویی اعضای گردان تخریب لشکر انصارالحسین(ع) نیز در کنار اجرای نمایش از دیگر برنامه‌های امشب راوی‌ماه است.

سماوات در پایان با بیان اینکه در کنار برنامه راوی‌ماه نمایشگاه عکس با موضوع محرم و اربعین برپا می‌شود، گفت: این نمایشگاه هفته آینده نیز در گالری حوزه هنری همدان نمایش داده می‌شود.

انتهای خبر / سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=222671

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
به نظر من !!!

16 − چهار =