• امروز : شنبه, ۱۴ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
1
فرماندار همدان خبر داد:

افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۲۲ پروژه در همدان

  • کد خبر : 222643
  • 07 شهریور 1403 - 10:04
افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۲۲ پروژه در همدان
فرماندار همدان گفت: امسال در هفته دولت، در شهرستان همدان ۱۲۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۳۴۳ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

مسلم مخفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«عصر همدان»؛ اظهار کرد: امسال در هفته دولت، در شهرستان همدان ۱۲۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۳۴۳ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

وی با بیان اینکه عمده این پروژه‌ها ۱۰۹ پروژه افتتاحیه بوده و الباقی که حدود ۱۳ پروژه می‌شود کلنگ‌زنی است، عنوان کرد: پروژه‌ها در بخش‌های صنعتی، اقتصادی، عمرانی، بهداشت و درمان و آموزشی است.

فرماندار همدان تصریح کرد: ان‌شاالله طی این هفته، همه این پروژه‌ها به بهره‌برداری می‌رسند. پنج تا از این پروژه‌ها به‌صورت نمونه دیروز، طی مراسمی افتتاح و بهره‌برداری شد.

مخفی ادامه داد: امروز، تعدادی از پروژه‌ها، در بخش آب و خدمت‌رسانی عمرانی، جاده و بهسازی روستایی، در قسمت‌های مختلف شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی به آماده‌سازی پروژه‌های بزرگ دیگری هم اشاره کرد و اضافه کرد: ایستگاه راه آهن همدان نیز طی یک هفته الی ۱۰ روز آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار همدان با بیان اینکه، افتتاح چند پروژه بزرگ دیگر هم داریم که به‌موقع اعلام خواهند شد، گفت: ایستگاه راه آهن همدان، در شان مردم نبود، بنابراین الان در مراحل پایانی تکمیل شدن ایستگاه و ترمینال بزرگ و بسیار مجهز برای خدمت‌رسانی شهروندان هستیم که آماده بهره‌برداری شود.

انتهای خبر/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=222643
  • دیدگاه‌ها برای افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۲۲ پروژه در همدان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.