• امروز : شنبه, ۱۴ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
3
استخر مجموعه ورزشی بانوان شهر بهار افتتاح شد؛

پایان انتظار زنان ورزشکار بهاری

  • کد خبر : 222632
  • 07 شهریور 1403 - 8:37
پایان انتظار زنان ورزشکار بهاری
با افتتاح استخر مجموعه ورزشی بانوان شهر بهار در دولت سیزدهم، انتظار طولانی بانوان ورزشکار بهاری به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ استخر مجموعه ورزشی بانوان شهر بهار از سال ۱۳۸۵ با توجه به مطالبات مردم بهار و مخصوصاً بانوان بهاری کلنگ‌زنی شد.

وجود یک مجموعه ورزشی مستقل برای بانوان با یک استخر یکی از مطالبات قدیمی بانوان بهاری است‌که دولت وقت در سال ۱۳۸۵ تصمیم به احداث یک مجموعه ورزشی دارای استخر مخصوص برای بانوان گرفت.

این پروژه تا احداث دیوارها و بنای ساختمان اصلی پیش‌ رفت و در دهه ۹۰ متوقف شد.

بانوان بهاری از طولانی شدن مطالبات خود در افتتاح استخر مجموعه ورزشی بانوان گلایه داشتند.

با شروع کار دولت سیزدهم، اتخاذ سیاست تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره این طرح نیز برای تکمیل در دستورِ کار دولت قرار گرفت و پس از طی دو سال، دیروز هم‌زمان با هفته دولت با حضور استاندار و دیگر مسئولان افتتاح شد.

اکنون بانوان شهر بهار یک استخر مجزا برای خود دارند و از پایان یافتن انتظار چندین ساله برای افتتاح این طرح خوشحال هستند.

یکی از بانوان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان گفت: سال‌ها منتظر افتتاح این طرح بودیم که یک مجموعه ورزشی با استخر مخصوص بانوان برای استفاده بانوان شهر بهار و روستاهای اطراف داشته باشیم که با افتتاح این مجموعه این انتظار به‌پایان رسید.

یکی از بانوان ورزشکار بهاری گفت: در شهر بهار یک استخر شنا وجود داشت که آن‌ هم به‌صورت شیفتی مورد استفاده بانوان و آقایان قرار می‌گیرد.

وی‌گفت: وجود یک استخر برای بانوان و آقایان موجب می‌شود تا بانوان در روزها و ساعات خاصی بتوانند از استخر استفاده کنند و استفاده در روزهای تعطیل و شلوغ برای بانوان امکان‌پذیر نیست، اما الان با افتتاح این استخر، بانوان می‌توانند در همه روزها از استخر استفاده کنند.

محمد جعفری فرازمند رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان افتتاح استخر بانوان را ثمره تلاش بی‌وقفه مسئولان عنوان کرد و گفت: مسئولان استانی و شهرستانی برای افتتاح این استخر تلاش زیادی کردند، و هماهنگی‌ها و همکاری بین ادارات و تخصیص بودجه موجب پیش‌رفت و بهره‌برداری طرح شد.

وی گفت: این طرح با اعتباری معادل ۲۷۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است و وجود پارک بانوان در کنار این مجموعه برای رفاه حال بانوان فضای بهتری را فراهم می‌کند.

با توجه به تأسیس استخر بانوان، رغبت بانوان شهر بهار و روستاهای اطراف نسبت به‌ حضور بیشتر در اماکن ورزشی و بالارفتن سرانه ورزشی بیشتر خواهد شد.

حضور بیشتر بانوان در عرصه ورزش موجب رشد و سلامت بیشتر جامعه و ترویج فرهنگ ورزش در بین فرزندان و نسل آینده نیز خواهد شد که وجود یک مجموعه ورزشی اختصاصی مثل استخر بانوان تأثیر به‌سزایی در این امر خواهد داشت.

افتتاح استخر مجموعه ورزشی بانوان نشان‌گر توجه دولت شهید رئیسی به مسئله بانوان و سلامت آن‌ها در شهرستان بهار بود.

دولت سیزدهم با افتتاح این طرح در شهرستان بهار در حوزه زنان و بانوان به‌کار خود پایان داد و علی‌رغم تبلیغات برخی از رسانه‌ها، در عمل نشان داد که در حوزه زنان، توجه به ارتقاء سطح زندگی آنان را در کشور داشته است.

مردم امیدوارند که در دولت جدید نیز شاهد افتتاح طرح‌های ورزشی باشند.

پایان خبر/ع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=222632
  • دیدگاه‌ها برای پایان انتظار زنان ورزشکار بهاری بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.