• امروز : پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 24 October - 2024
1
معاون وزیر جهاد کشاورزی:

مکلف‌شدن جهاد به شناسنامه‌دار کردن واحدهای تولیدی

  • کد خبر : 222603
  • 06 شهریور 1403 - 21:26
مکلف‌شدن جهاد به شناسنامه‌دار کردن واحدهای تولیدی
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: وزارت جهاد کشاورزی مکلف به شناسنامه‌دار کردن همه واحدهای تولیدی شده است که تمام محصولات قابل رصد و ردیابی باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»، مریم جلیلی در آئین افتتاح طرح‌های گلخانه‌ای استان همدان با تبریک هفته دولت و با بیان اینکه یکی از مصادیق فرمایشات مقام معظم رهبری که امسال را جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری کردند، توسعه کشت گلخانه‌ای است، اظهار کرد: اقلیم به تبع آن آفات و بیماری‌ها در حال تغییر است و شیوه و دستورالعمل‌های سابق برای کنترل آفات جوابگو نیست.

وی با تأکید بر اینکه یکی از راه‌های مدیریت تغییر اقلیم است، ابراز کرد: در برنامه هفتم به سلامت مردم توجه ویژه‌ای شده است که در این راستا وزارت جهاد کشاورزی مکلف به شناسنامه‌دار کردن همه واحدهای تولیدی شده است که تمام محصولات قابل رصد و ردیابی باشند.

معاون وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه وزارت جهاد کشاورزی بر تولید محصول سالم، توسعه گلخانه ها و کنترل بیولوژیک تأکید دارد، تصریح کرد: تولیدات در گلخانه‌ها باید به سمت کنترل بیولوژیک و کاهش استفاده از سموم شیمیایی بروند تا محصول سالم را برای مصرف و صادرات تولید کنیم.

انتهای خبر/حا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=222603

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
به نظر من !!!

چهار × 4 =