• امروز : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 23 October - 2024
2
رئیس کمیته کراسفیت استان همدان خبر داد:

تاج قهرمانی کراسفیت بر سر پسران همدانی

  • کد خبر : 221922
  • 27 مرداد 1403 - 11:04
تاج قهرمانی کراسفیت بر سر پسران همدانی
کراسفیت همدان، استعدادهای جدیدی را به ورزش ایران معرفی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصرهمدان»؛ پسران شهرستان همدان با برگزاری یکدوره مسابقه به میزبانی سالن شهید مقصودلو این شهر معرفی شدند.

میثم ناصرنژاد افزود: این دوره از مسابقات با حضور ۶۰ ورزشکار و با استقبال خوب تماشاگران، به همت کمیته کراسفیت شهرستان همدان و اسپانسری جایگاه سوخت آزادی همدان با مدیریت آقای غفاری انجام شد.

وی بیان کرد: در این رقابت ها و در رده سنی زیر ۱۰ سال، محمدایلیا کرمی قهرمان شد، امیرعلی بختیاری بر سکوی دوم ایستاد و کمیل خراط زاده مقام سوم را به دست آورد.

ناصرنژاد ادامه داد: در رده سنی ۱۰ تا ۱۲ سال، ماهان روحی اول شد، محمدمهدی زنگانه بر سکوی دوم قرار گرفت و سپهر گلشنی گویا عنوان سوم را کسب کرد.

رئیس کمیته کراسفیت همدان خاطرنشان کرد: در رده سنی ۱۳ تا ۱۵ سال، حسین سعیدی پارسا عنوان قهرمانی را کسب کرد، محمدرضا احمدی دوم شد و فرحان غفاری نیز مقام سوم را به دست آورد.

وی یادآور شد: همچنین در رده سنی ۱۶ تا ۱۸ سال علی یعقوبی مقام نخست را به دست آورد، علی سلطانیان بر سکوی دوم قرار گرفت و جایگاه سوم به امیرحسین غفاریان رسید.

وی افزود: قضاوت این دوره از مسابقات که در آیتم های مختلف قدرتی، استقامتی و … برگزار شد، بر عهده ۵ داور مطرح رشته کراسفیت بود.

وی با قدردانی از امیرحسین حسنی و بهار یادگاری به ترتیب رئیس و نایب رئیس هیات وزنه برداری استان همدان در حمایت از برگزاری این دوره مسابقات گفت: طیبه بهارلو، زهره شاملو، جلیل صادقی مسوولان برگزاری این دوره از مسابقات بودند.

 

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=221922

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
به نظر من !!!

یک + 11 =