• امروز : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
1
امام جمعه موقت همدان:

رژیم منحوس صهیونیستی دشمن اسلام است

  • کد خبر : 221570
  • 19 مرداد 1403 - 16:08
رژیم منحوس صهیونیستی دشمن اسلام است
امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه رژیم منحوس صهیونیستی، دشمنی دیرینه با دین اسلام دارد، گفت: اگر این رژیم جعلی، در فلسطین پیروز شود دیگر نه فقط مسلمانان که دنیا روی آرامش نخواهد دید.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید‌محمود دعایی در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی در نواره غزه بسیار ظالمانه است، گفت: این رژیم کودک‌کش بیش از ۷۰ سال با ترور‌های ناجوانمردانه دوام آورده است.

وی با اشاره به اینکه رژیم منحوس صهیونیستی، دشمنی دیرینه با دین اسلام دارد، افزود: اگر این رژیم جعلی، در فلسطین پیروز شود دیگر نه فقط مسلمانان که دنیا روی آرامش نخواهد دید.

امام جمعه موقت همدان ادامه داد: طبق اسناد و روایات در زمان ظهور ولیعصر(عج) جبهه کفر به گونه‌ای در مقابل امام زمان(عج) می‌ایستد که دنیا تا آن زمان چنین جنگی ندیده است و وجود مقدس امام زمان(عج) ابلیس را در سرزمین‌های اشغالی شکست خواهد داد.

در پایان نمازجمعه این هفته، نمازگزاران در راهپیمایی جمعه‌های خشم شرکت کرده و رفتارهای جنایتکاران صهیونیستی را محکوم کردند.

مجازات سخت صهیونیست‌ها مطالبه‌ عمومی است

حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند همه برای موفقیت دولت چهاردهم کمک کنند و نباید کسی تضعیف کند و حرفی بزند و موضع‌گیری کند که باعث تضعیف شود که این کار حرام شرعی است.

وی اظهار داشت: این دولت اگر موفق شود نظام مقدس اسلامی موفق شده است و همه ما می‌خواهیم مشکلات حل شود و مجلس، قوه قضائیه و همه باید کمک کنند.

امام جمعه نهاوند افزود: رئیس جمهور هم قول داده که کابینه را بر اساس شاخص‌ها و شرایطی که رهبر معظم انقلاب فرمودند تعیین کند که اگر این‌گونه شد یقیناً مجلس انقلابی هم آن‌ها را تأیید و در عمل هم موفق خواهند شد.

وی ادامه داد: اگر خدایی نکرده در کابینه کسانی بیایند که دل در گرو غرب داشته باشند خطرناک است ولی انشاالله همه کمک کنیم برای موفقیت و از دولت حمایت کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین مغیثی در بخش دیگری از خطبه‌ها گفت: مجازات سخت دشمن صهیونیست مطالبه‌ای ملی است چون آن‌ها شهید هنیه که میهمان ما بود را شهید کردند.

وی بیان کرد: مردم خواهان مجازات سخت دشمن هستند که هم مسئولان نظامی ما و هم‌ محور مقاومت در منطقه آمادگی برای این کار را اعلام کردند و مکان و زمان را مسئولان متخصص و مرتبط تعیین می‌کنند.

امام جمعه نهاوند گفت: در بیان مولا علی (ع) و رهبر انقلاب هم به تاسی از ایشان در بیاناتشان رکن موفقیت دولت و حکومت را تمسک به اصول و راهبردهای نظام و انتخاب افرادی با ایمان، فاضل، انقلابی، صادق و پاکدست در‌ مناصب مختلف عنوان کردند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها اظهار داشت: جنگ حق و باطل ادامه دارد و باید همواره در طرف حق و یار و یاور مظلومان باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین مغیثی در بخش پایانی خطبه‌ها با اشاره به عبور زائران عتبات از نهاوند عنوان کرد: با توجه به برپایی چندین موکب‌ در شهرستان برای میزبانی از زائران از شهروندانی که به زیارت اربعین مشرف نمی‌شوند؛ درخواست داریم در موکب‌ها خدمت کنند و خیران هم پشتیبانی و کمک‌های خود را در این زمینه اهدا کنند تا در ثواب زیارت اربعین شریک شوند.

دولت و مجلس در انتخاب وزرا دقت کنند

امام جمعه موقت اسدآباد گفت: مجلس و دولت انتخاب می‌کنند که چه کسی میدان‌دار در حوزه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و تولید باشند، لذا باید افرادی سر کار بیایند که معتقد به جمهوری اسلامی باشند.

حجت‌الاسلام و المسلمین علی رضایی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ۱۹ مردادماه در مسجد جامع شهر اسدآباد با تاکید و توصیه به رعایت تقوای الهی و دوری از گناهان و قرائت دعای امام زمان(عج)، گفت: تلاش برای خدمت این دولت یک توفیق الهی است که نباید ساده از سوی آن بگذرند.

وی بااشاره به سخنان رهبر انقلاب در خصوص وظایف مجلس و دولت، تصریح کرد: مجلس و دولت انتخاب می‌کنند که چه کسی میدان‌دار در حوزه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و تولید باشند، لذا باید افرادی سر کار بیایند که معتقد به جمهوری اسلامی باشند.

امام جمعه موقت اسدآباد مسئله اولویت‌دار در کشور را اقتصاد خواند و افزود: امروز سفره مردم و معیشت آنان مهم است که باید مورد توجه مسئولان باشند.

در مقابل غرب وحشی ایستادگی می‌کنیم

خطیب موقت نماز جمعه فامنین گفت: کشور ایران اسلامی با پاسخ سخت به دشمن متجاوز و اسرائیل جنایت‌کار در مقابل آنان تمام قد مقابله و ایستادگی خواهد کرد.

حجت‌الاسلام مجتبی رهبر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه فامنین ضمن اشاره به شهادت حضرت‌رقیه سلام‌الله‌علیها افزود: سالروز شهادت، شهید محسن‌حججی نشان از اراده قوی مدافعان حرم و جوانان کشور ایران در مقابل دشمنان اسلام است که قدرت ایران را به تمام جهان مخابره کرد.

خطیب موقت نماز جمعه فامنین با اشاره به توصیه دلسوزانه رهبر معظم انقلاب اسلامی به رئیس جمهور جدید و تعیین کابینه دولت جدید تصریح کرد: در انتخاب کابینه ریاست جمهوری از معیارهای انقلابی با وفاق ملی و سیاست‌گذاری اسلامی هم مسیر و هم قدم باشید، در غیر اینصورت مشکلات کشور تشدید خواهد شد.

وی بیان داشت: کسانی که در داخل کشور خود فروخته هستند این افراد بدون آگاهی شروع سخن پراکنی می‌کنند، چرا که ما نیروی‌های اطلاعاتی ما با بیش از ۴۰ کشور درگیر سرویس‌های جاسوسی بوده و مردان گمنام با عملیات‌ و از خود گذشتگی‌ در مقابل آنان ایستادگی می‌کنند.

حجت‌الاسلام مجتبی رهبر ادامه داد: آرامش کشور ایران نشان از امنیت است چرا که اسرائیل ادعای ارتش چهارم دنیا را داشته و حال حاضر در تلاطم و فرار هستند و نا امنی شدید در سرزمین‌های اشغالی ایجاد شده است حتی دشمنان ما می‌دانند که کشور ایران چقدر قدرتمند و امنیت بالایی دارد.

وی اظهار داشت: پاسخ سخت ایران به جنایت دشمن انکار ناپذیر بوده و کشورهای غربی را وحشی به عبارتی غرب وحشی نام گذاری کرد.

خطیب موقت نماز جمعه فامنین افزود: خویشتن‌داری در مقابل غرب وحشی کار ساز نخواهد بود، ما باید ضربه سنگینی بر پیکر دشمن وارد کنیم تا عقب نشینی کند، ما از طرفداران صلح هستیم و نمونه بارز آن جنگ تحمیلی است که با ایستادگی در مقابل دشمنان هیچ کشوری جرأت حمله به ایران را نکرد پس با توکل به خدا ایستادگی خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام مجتبی رهبر با اشاره به فضلیت صلوات بر محمد وال محمد، بیان داشت: پر رنگ جلوه دادن عزاداری و مراسمات در شهادت امام حسن مجتبی علیه‌السلام در هفتم صفر از ضروریات است و در شهرستان به نحوی احسن برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=221570
  • دیدگاه‌ها برای رژیم منحوس صهیونیستی دشمن اسلام است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.