• امروز : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
3
کارشناس مسائل استراتژیک تاکید کرد:

التهاب در قلب رژیم جنایتکار صهیونیستی

  • کد خبر : 221305
  • 14 مرداد 1403 - 11:24
التهاب در قلب رژیم جنایتکار صهیونیستی
کارشناس مسائل استراتژیک با بیان اینکه پس از ترور ناجوانمردانه اسماعیل هنیه در تهران، شرایط رژیم جنایتکار صهیونیستی به شدت ملتهب شده است، گفت: در روزهای آینده شاهد اقدامات تاکتیکی جدی در جای جای محور مقاومت خواهیم بود و کابینه نتانیاهو ترس جدی از پاسخ ایران دارند.

محمدحسن دهقانی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» با بیان اینکه ۳۰۲ روز از تحولات غزه و عملیات طوفان الاقصی گذشته است، گفت: اگر بخواهیم از زاویه جدیدی به نبرد غزه نگاه کنیم، مناطقی از سرزمین اشغالی که نیروهای رژیم غاصب صهیونیستی در آن مستقر هستند را ملتهب می‌بینیم.

وی با اشاره به اینکه تا ماه‌های قبل رسانه‌ها مداوم از این صحبت می‌کردند که رژیم ظالم صهیونیستی به فلان منطقه حمله کرد و حالا مقاومت پاسخی در هر سطحی داده است، افزود: اما الان شرایط سرزمین‌های اشغالی در بخشی که رژیم جنایتکار صهیونیستی مستقر است به دلیل ترور ناجوانمردانه اسماعیل هنیه در تهران شدیدا ملتهب شده است.

کارشناس مسائل استراتژیک ادامه داد: تقریبا تمام پروازها به دو فرودگاه اصلی رژیم غاصب صهیونیستی در حال کنسل شدن است و مردم حاضر در این سرزمین‌ها، تقاضای خروج از آن‌جا را دارند و ترافیک سنگینی ایجاد شده اما توانایی خروج همه افراد هم وجود ندارد.

دهقانی با اشاره به اینکه بسیاری از کارخانجات شمال این سرزمین به دستور نتانیاهو تعطیل شد تا به نوعی از خسارات احتمالی جلوگیری کند، گفت: از سوی دیگر نیز آمریکا تمام امکانات خود را برای خروج دیپلمات‌ها از سطح منطقه پای کار آورده است.

وی با تأکید بر اینکه اگر می‌گفتیم رژیم کودک‌کش صهیونیستی مثلا ۴۰ هزار مردم بی‌گناه را به شهادت رسانده اما الان نقطه ورود ما به جنگ طوری شده که از نقطه ضعف رژیم صهیونیستی در جای جای منطقه صحبت میکنیم، افزود: این تحولاتی است که در سطح منطقه شاهد بودیم و سه اتفاق در هفته پیش این تحولات را رقم زده است.

کارشناس مسائل استراتژیک با بیان اینکه ترور شهید هنیه در تهران اعلام آشکار گسترش جنگ در منطقه بود، تصریح کرد: از سوی دیگر ترور فواد شکر و حمله به یمن در اوایل هفته گذشته از جمله اتفاقاتی بودند که هنوز پاسخی از سمت محور مقاومت برای آن‌ها داده نشده است و تدبیر جدیدی در این خصوص خواهیم دید.

دهقانی ادامه داد: با حضور نتانیاهو در آمریکا دستورات جدیدی به او ابلاغ شد که عدم تغییر کابینه جنگی یکی از آن‌ها بود، دومین دستور نیز همین اتفاقات در منطقه است و در واقع اجازه مستقیم کنگره آمریکا به نتانیاهو برای گسترده کردن نبرد در سطح منطقه است.

وی با اشاره به اینکه از نظر راهبردی، ظرفیت‌های محور مقاومت برای پاسخ به سه اقدام رژیم منحوس صهیونیستی محفوظ است، گفت: در روزهای آینده شاهد اقدامات تاکتیکی جدی در جای جای محور مقاومت خواهیم بود و پاسخ ایران برای کابینه نتانیاهو سنگین تمام شده و ترس جدی از پاسخ ایران دارند.

کارشناس مسائل استراتژیک در پایان خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد پاسخ ترکیبی به اقدامات رژیم غاصب صهیونیستی، می‌تواند منطقه را وارد سطح جدیدی در جامعه بین‌المللی کند.

انتهای پیام/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=221305
  • دیدگاه‌ها برای التهاب در قلب رژیم جنایتکار صهیونیستی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.