• امروز : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
2
رئیس بنیاد مسکن نهاوند خبر داد:

خبر خوش برای متقاضیان ساخت مسکن در نهاوند

  • کد خبر : 221259
  • 13 مرداد 1403 - 8:55
خبر خوش برای متقاضیان ساخت مسکن در نهاوند
رئیس بنیاد مسکن نهاوند گفت: در شهرک امیرکبیر این شهرستان توسط بنیاد مسکن خاک‌های اضافه برداشت تا متقاضیان نسبت به احداث مسکن اقدام کنند.

علی جلالوند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «عصر همدان» گفت: بسترها برای احداث و رونق گرفتن نهضت ملی مسکن در نهاوند در حال فراهم شدن است و جلسات و پیگیری‌های زیادی در این راستا در حال انجام است.

وی اظهار داشت: در شهرک ۲۲ هکتاری امیرکبیر که محل اجرای پروژه نهضت ملی مسکن در شهرستان است امکانات و نیازها در حال ایجاد شدن است تا کار احداث مسکن شتاب بگیرد.

جلالوند ادامه داد: حسب مصوبات شورای مسکن شهرستان برداشت خاک‌های مازاد در این شهرک توسط بنیاد مسکن شروع شد تا زمین مسطح تحویل متقاضیان شود و دیگر بهانه‌ای برای شروع بکار برای متقاضیان باقی نماند.

رئیس بنیاد مسکن نهاوند بیان کرد: با انجام عملیات خاک‌برداری و مسطح شدن زمین، متقاضیان گروه ساخت نهضت ملی مسکن در شهرک امیرکبیر نهاوند جهت تهیه نقشه و پروانه ساخت اقدام کنند.

جلالوند افزود: عملیات احداث مسکن توسط متقاضیان باید شروع شود چون در حال حاضر این پروژه پیشرفتی ندارد و این یعنی اکثراً متقاضیان نیازمند مسکن نمی‌باشند.

وی تأکید کرد: اگر متقاضیان اقدام به شروع ساخت نکنند، مطابق قانون زمین‌ها از آنان پس گرفته می‌شود.

رئیس بنیاد مسکن نهاوند اظهار کرد: تعدادی از متقاضیان زمین‌ها را فروخته‌اند که این معاملات باطل است و اگر مشخص شود بنگاهی این معامله را انجام داده متخلف و مطابق قانون فعالیت آن ممنوع و پروانه آن لغو خواهد شد.

وی بیان کرد: امکان خرید و فروش امتیاز مسکن ملی وجود ندارد و کسانی که این کار را کرده‌اند تخلف بوده است و عواقب این کار بر عهده خود آن‌ها است.

جلالوند گفت: در روزهای گذشته با حضور نماینده شهرستان و مدیران کل استان در محل این پروژه کمبودها و مشکلات بررسی شد و تصمیماتی اتخاذ شد.

وی در پایان اظهار داشت: امیدواریم با پیگیری‌ها و احرای مصوبات شاهد رونق گرفتن ساخت و ساز در پروژه نهضت ملی مسکن در شهرستان باشیم.

انتهای خبر/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=221259
  • دیدگاه‌ها برای خبر خوش برای متقاضیان ساخت مسکن در نهاوند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.