• امروز : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
2
امام جمعه بهار تاکید کرد:

ترور شهید هنیه ناشی از خویِ حیوانی رژیم صهیونیستی

  • کد خبر : 221222
  • 12 مرداد 1403 - 17:24
ترور شهید هنیه ناشی از خویِ حیوانی رژیم صهیونیستی
امام جمعه شهرستان بهار در خطبه‌های امروز نماز جمعه نسبت به جنایات خبیثانه رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد و گفت: اگر تمام رسانه‌ها سعی در نشان دادن خویِ حیوانی این رژیم اشغال‌گر داشتند، نمی‌توانستند چهره واقعی او را نشان دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین رضا مصباح امام جمعه شهرستان بهار در خطبه‌های امروز نماز جمعه نسبت به جنایات خبیثانه رژیم اشغال‌گر قدس واکنش نشان داد و گفت: اگر تمام رسانه‌ها سعی در نشان دادن خویِ حیوانی این رژیم اشغال‌گر داشتند، نمی‌توانستند چهره واقعی او را نشان دهند؛ که این رژیم در ترور یک شخصیت بی‌دفاع در خواب، خویِ حیوانی خود را به جهانیان نشان داد.

مصباح افزود: هم‌چنان که رهبر حزب‌الله لبنان گفت، خنده شما رژیم غاصب لحظه‌ای است اما گریه شما طولانی خواهد بود، چراکه میهمان ما را درخواب و بی‌پناه زدید و به پهنای تاریخ ضربه‌ای خواهید خورد که از ضربه‌ای که در هفتم اکتبر خوردید تاریخی‌تر بوده و اتفاقی مرگ‌بار برای شما خواهد بود.

وی خطاب به رژیم اشغال‌گر صهیونیستی گفت: شما از خط قرمزها عبور کردید و این دیگر اقدامی است که این‌بار ضربه ما ضربه کارساز خواهد بود و آن‌چه که خواهید دید دنیا را تکان خواهد داد.

خطیب جمعه بهار در ادامه گفت: دشمن در انجام یک جنگ ترکیبی در مقابله با ما با هدف جنگ شناختی است.

مصباح در ادامه افزود: لایه اول دشمن در جنگ شناختی اطلاعات است و لایه دوم، ذهنیت‌سازی و لایه سوم معرفت شناختی است که آن‌چه که از ما مصادره می‌شود از شناخت ما نسبت به وعده الهی است که خدا برای ما کفایت خواهد بود.

خطیب جمعه بهار تصریح کرد: اهداف دشمن در مأموریت جنگ شناختی، فضاسازی، غبارآلود کردن فضا، فرهنگ‌سازی و تزلزل فرهنگ خانواده و فرهنگ اصیل ایرانی است.

مصباح افزود: رژیم غاصب صهیونیستی با حرکاتی که انجام داده است خود را در تنگناهای منطقه‌ای قرار دارد که رهایی از آن نداشته و چاره‌ای جز مرگ برای رژیم اشغال‌گر ندارد.

وی شهید اسماعیل هنیه را شخصیتی ممتاز و انقلابی که برای شهادت لحظه شماری می‌کرد عنوان کرد و گفت: شهید اسماعیل هنیه شهید مقاومت در مهدِ مقاومت یعنی ایران اسلامی به‌شهادت رسید و مردم چه باشکوه، مهمان شهید را بدرقه کردند.

مصباح در ادامه به تحولات جهان در قبال فلسطین اشاره نمود و آن‌ها را اتفاقاتی در پازل نابودی اسرائیل عنوان کرد.

خطیب جمعه بهار با اشاره به مراسم تنفیذ و تحلیف رئیس‌جمهور گفت: عنوان کردن مطالب روح مقاومت و بالا بردن دست شهید هنیه توسط رئیس‌جمهور بسیار خوب بود و باید تعامل بین مجلس و دولت در چهارچوب قانون انجام پذیرد تا با منویات مقام معظم رهبری وضعیت معیشتی سامان یابد.

پایان خبر/ع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=221222
  • دیدگاه‌ها برای ترور شهید هنیه ناشی از خویِ حیوانی رژیم صهیونیستی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.