• امروز : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
2

گرامیداشت یاد سردار شهید قهاری سعید در همدان

  • کد خبر : 221201
  • 12 مرداد 1403 - 13:17
گرامیداشت یاد سردار شهید قهاری سعید در همدان
یادواره سردار شهید، سعید قهاری سعید با حضور خانواده و همرزمان این شهید در باغ موزه دفاع مقدس همدان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ سردار پورجمشیدیان (معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه) در گرامیداشت سردار شهید قهاری سعید گفت: نقش مردم همدان در تاریخ اسلام و تاریخ ایران یک نقش بی بدیل بوده و به نحوی همدان پایه گذار تمدن ایرانی است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اسماعیل هنینه مهمان کشور ما در یک حادثه تروریستی ناجوانمردانه به شهادت رسید.

وی افزود: مردم ایران پیکر شهید اسماعیل هنینه را که مظهر مقاومت مردم قهرمان فلسطین را خوبی بدرقه کردند.

سردار پورجمشیدیان افزود: مردم ما در سراسر جبهه مقاومت و انقلاب اسلامی بدانند که ما همراه آنان‌ هستیم و فرماندهان ما در خط مقدم این مبارزه هستند.

معاون هماهنگ کننده سپاه انقلاب اسلامی گفت: دفاع مقدس جنگی متفاوت با جنگهای دیگر بود، وضعیت کشور ما پس از انقلاب اسلامی برای یک جنگ تمام عیار و حساب شده از سوی دشمنان مناسب نبود و ما در حال استقرار انقلاب اسلامی بودیم.

وی افزود: دشمن وضعیت سیاسی، نظامی و اقتصادی کشور ما را بررسی کرده بودند و از هر لحاظ آمادگی شکست کشور ایران را داشتند، اما چیزی که دشمن حساب نکرده بود، رهبری حضرت امام خمینی(ره)، تفکر و غیرت جوانان و مردان ایران بود.

پورجمشیدیان عنوان کرد:برتری ایران در دفاع مقدس اذن پروردگار بود،اگر اذن خداوند بر دفاع از سرزمین باشد قدرت افراد را ده برابر می‌کند و این چیزی است که در مجموعه های آموزش جنگ دنیا به افسران و سربازان آموزش نمی‌دهند.

وی گفت: سردار شهید قهاری سعید در تمام مراحل زندگی در خط اسلام و انقلاب اسلامی بودند. و در سخت ترین زمان وارد سپاه شد که امید به زنده ماندن بیشتر از دو یه سال در این لباس سبز نبود.

هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: شهید قهاری سعید در همان روزهای اول قائله کردستان و پاوه راهی منطقه شد و به خوبی از عهده مسئولیت ها آمدند.

پورجمشیدیان گفت: قهاری سعید در کنار شهید چمران در محاصره پاوه جنگیدند و درکنار رزمندگان خود بودند.

وی افزود: فرماندهان ما همواره در میدان بودند و هیچوقت در اتاق های امن نبودند.

سردار پورجمشیدیان گفت: شهید قهاری سعید ستاره درخشانی بود که تا آخرین روز بند پوتین خود را محکم بسته بود و انظباط عملیاتی یکی از تاکیداتش بود.

انتهای پیام/ط

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=221201
  • دیدگاه‌ها برای گرامیداشت یاد سردار شهید قهاری سعید در همدان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.