• امروز : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
2
کارشناس مسائل سیاسی تأکید کرد:

اقدام جنون‌آمیز صهیونیست‌ها علیه جبهه مقاومت در ایران

  • کد خبر : 221198
  • 12 مرداد 1403 - 10:22
اقدام جنون‌آمیز صهیونیست‌ها علیه جبهه مقاومت در ایران
کارشناس مسائل سیاسی گفت: ترور رئیس دفتر حماس در ایران یک اقدام عجولانه و جنون آمیز از سوی رژیم غاصب صهیونیستی و نتانیاهو بود.

علی حیدری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی_سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» افزود: ترور اسماعیل هنیه رهبر و رئیس دفتر سیاسی حماس در پایتخت ایران یک اقدام عجولانه و از سر جنون یا دیوانه‌وار از طرف رژیم منحوس صهیونیستی و نتانیاهو بود که در زیر فشارهای سنگین نبرد با جریان مقاومت بوده و پس از سیصد روز ماشین جنگی با آسیب‌های فراوان از لحاظ اقتصاد رژیم صهیونیستی دچار ضعف‌ها و خسارت‌های سنگین شده و هیمنه این رژیم در افکار عمومی دنیا شکسته شده است.

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه رژیم پوشالی اسرائیل از هر فرصتی برای ضربه زدن به محور مقاومت استفاده می‌کند تا در هر جا و مکان، از جنوب لبنان تا غزه و رفح، امروز در تهران یک عملیات و نقطه پیروزی برای خود ثبت کند و اقتدار را برای ادامه حیات خود نشان بدهد، اما واقعیت این است که افسانه شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی پس از عملیات طوفان‌الاقصی به زباله‌دان تاریخ پیوسته و افکار عمومی دنیا متوجه این مهم شدند.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی یک رژیم پوشالی و سست‌تر از خانه عنکبوت است چرا که جریان مقاومت و گروه حماس توانسته ظرف مدت چند ساعت ضربات محکم و سنگین بر خاک آنان وارد کند و اینگونه اقدامات و تلاش‌ها برای ترور رهبران حماس که از ابتدایی‌ترین روزهای پس از عملیات‌طوفان‌الاقصی توسط صهیونیست‌ها اعلام شده بود در غزه، رفح و در نقاط مختلف به رهبران و فرماندهان مقاومت آسیب وارد کنند که متاسفانه امروز منجر به شهادت شهید دکتر اسماعیل هنیه شد.

علی حیدری با بیان نکاتی در مورد سفر شهید هنیه به ایران، با دعوت رسمی و به عنوان مهمان جمهوری اسلامی بود، ادامه داد: شهید اسماعیل هنیه در خاک جمهوری اسلامی حضور داشت این حمله و ترور در خاک ایران بی پاسخ نخواهد ماند، چنانکه فرمانده کل قوا، مقام معظم رهبری فرمودند: حق خون‌خواهی شهید هنیه بر عهده ما گذارده شد، توان و انتقام سختی ان‌شاءالله از رژیم صهیونیستی گرفته خواهد شد.

وی اظهار کرد: این حرکت جنایتکارانه صهیونیست‌ها ترور رهبر مقاومت در ایران، یادآور ترور حاج قاسم سلیمانی در خاک عراق بود و امروزه واقعیت جریان مقاومت و جبهه مقاومت که خانواده بزرگ به وسعت کشورهای اسلامی منطقه شده از ایران تا عراق از عراق تا سوریه از سوریه تا لبنان و یمن و افغانستان و خیلی کشورهای دیگر، تبدیل به کانون مقاومت گشته‌اند و در برابر صهیونیست‌ها و استکبار جهانی ایستادگی می‌کنند.

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به تلاش‌های دشمن در مقابل جبهه مقاومت خاطرنشان کرد: ترور شهید هنیه در ایران با اهدافی از قبیل ضربه‌زدن به امنیت کشور و القای ناامنی در جمهوری اسلامی اتفاق افتاد که این هدف دشمن هم کارگر نخواهد بود و جمهوری اسلامی را مقاوم‌تر و با انگیزه‌تر خواهد کرد.

وی تصریح کرد: برای مقابله با صهیونیست‌ها پیوند ملت‌های ایران و فلسطین با رهبران و فرماندهان محور مقاومت و فرماندهان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را تقویت خواهد کرد. این تقویت ان‌شاءالله با پیروزی بزرگی برای جبهه مقاومت در کمترین زمان حاصل و اتفاق خواهد افتاد و ناظر و شاهد این اتفاق در آینده نزدیک خواهیم بود.

علی حیدری با اشاره به بیانیه دیروز رئیس جمهور جدید و مواضع انقلابی وی در سخنرانی که قبلا در خصوص مسائل غزه و فلسطین منتشر کرده بود، قطعاً برای اسرائیلی‌ها قابل تحمل نبوده و اسرائیلی‌ها این حجم از شکوه و عظمت، ایستادگی ایران در برابر خود را در پارلمان کشور ایران با حضور سران بیش از یکصد کشور دنیا غیر قابل تحمل دیدند و این طراحی‌ها که قطعاً از روزها و ماه‌های قبل برای این نقشه کشیده شده بود تا طی عملیاتی ضربه‌ به محور مقاومت وارد کنند.

وی ادامه داد: دشمن غافل از اینکه این شهادت‌ها و این عملیات‌ها نه تنها آسیبی نمی‌زند بلکه همگرایی بیشتر در جبهه مقاومت ایجاد خواهد کرد و خون شهید یک نفس تازه‌ای را در جان‌های رزمندگان مقاومت خواهد دمید تا مقاوم‌تر از گذشته در برابر رژیم صهیونیستی ایستادگی کنند و ان‌شاءالله پیروزی نزدیک و نزدیکتر خواهد شد و پاسخ جمهوری اسلامی و محور مقاومت به این اتفاق پاسخی پشیمان کننده و سخت‌تر و در چارچوب اصول دفاعی دکترین جمهوری اسلامی انجام خواهد شد.

وی در پایان با تاکید بر زمینه این پاسخ که در دنیا بر علیه این اقدام گرفته می‌شود تا سران کشورهای مختلف، مسئولان و چهره‌های سیاسی این اقدامات را محکوم کرده و ان‌شاءالله در عملیات وعده صادق ۲ ضربه سنگینی به دشمن صهیونیستی وارد خواهد شد.

 

انتهای خیر/ح

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=221198
  • دیدگاه‌ها برای اقدام جنون‌آمیز صهیونیست‌ها علیه جبهه مقاومت در ایران بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.