• امروز : جمعه, ۴ آبان , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 25 October - 2024
3
نماینده مردم شهرستان رزن و درگزین در مجلس تاکید کرد:

ضرورت انتخاب افراد کارآمد برای تصدی پست‌های دولتی

  • کد خبر : 221114
  • 10 مرداد 1403 - 12:59
ضرورت انتخاب افراد کارآمد برای تصدی پست‌های دولتی
نماینده مردم رزن، مردمی بودن دولت را خط قرمز خود دانست و خواستار حمایت از دولت در تحقق وعده‌های مردمی شد.

سید ابوالحسن مصطفوی، نماینده مردم شهرستان‌های رزن، درگزین و سردرود در گفتگو با خبرنگار تحلیلی «عصرهمدان»، بر اهمیت مردمی بودن دولت سیزدهم و حمایت از اقدامات موثر آن تاکید کرد.

مصطفوی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و سیاست‌های خارجی دولت، خط قرمز خود و همکارانش در مجلس را حمایت از دولت در مسیر تحقق وعده‌های مردمی دانست.

وی با بیان اینکه عملکرد و فعالیت‌های دولت به نفع مردم باید مورد حمایت قرار گیرد، افزود: «افرادی که برای تصدی پست‌های دولتی پیشنهاد می‌شوند، باید از افراد موفق و کارآمد باشند تا به مصلحت کشور و نظام تمام شود.»

مصطفوی همچنین بر لزوم تجربه جدید از حضور افراد موفق در دولت تاکید کرد و گفت: «دولت سیزدهم باید با بهره‌گیری از ظرفیت‌های جدید، به دنبال حل مشکلات مردم باشد.»

نماینده رزن در پایان سخنان خود بار دیگر بر مردمی بودن دولت تاکید کرد و از همه مسئولان خواست تا در راستای تحقق این هدف مهم تلاش کنند.

وی در پایان ضمن حمایت از عملکرد و فعالیت‌های دولت، بر این نکته تاکید کرد که تمامی اقدامات دولت باید به نفع مردم و در راستای بهبود وضعیت کشور باشد.

مصطفوی همچنین بر لزوم انتخاب افراد موفق و کارآمد برای تصدی پست‌های دولتی تاکید کرد و گفت: افرادی که برای تصدی پست‌های دولتی پیشنهاد می‌شوند، باید از افراد موفق و کارآمد باشند تا به مصلحت کشور و نظام تمام شود.

انتهای خبر/عل

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=221114

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
به نظر من !!!

هشت + 6 =