• امروز : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
4
هنرمند همدانی خبر داد:

نمایش آثار هنرمندان همدانی در هیئت هنر

  • کد خبر : 220692
  • 02 مرداد 1403 - 9:59
نمایش آثار هنرمندان همدانی در هیئت هنر
هنرمند همدانی با بیان اینکه مراسم هیئت هنر از ساعت ۱۸ الی ۲۰ در مجتمع شهید آوینی برگزار می‌شود، گفت: در این محفل هنری، هنرمندان همدانی برای عرض ارادت به سید و سالار شهیدان شرکت می‌کنند‌ و آثار تعدادی از آن‌ها به نمایش گذاشته شده است.

رقیه رزمی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» با بیان اینکه در رشته نقاشی به صورت حرفه‌ای تخصص دارد، گفت: در رشته‌های خوشنویسی و گرافیک نیز فعالیت دارم.

وی با اشاره به اینکه هیئت هنر همدان حدود یک سالی می‌شود که آغاز به کار کرده است، افزود: این هیئت هنر با همکاری هنرمندان خوب همدانی تشکیل شد و حالا در دهه دوم محرم به مدت پنج روز میزبان هنرمندان است.

این هنرمند همدانی ادامه داد: هنرمندان در رشته‌های نقاشی، خوشنویسی، عکاسی، گرافیک، شعر و نویسندگی آثاری را به این مجموعه ارائه کردند تا در مراسم‌ها مورد استفاده قرار گیرد.

رزمی با تاکید براینکه فضاسازی این هیئت با کمک خود هنرمندان انجام شد، تصریح کرد: آثار هنرمندان در فضای هیئت به نمایش گذاشته شده است تا ارادت خود را به امام حسین(ع) در قالب هنر نشان دهند.

وی در پایان گفت: این هیئت از ساعت ۱۸ الی ۲۰ برگزار می‌شود و روز گذشته در اولین روز برگزاری آن پذیرای هنرمندان همدانی بودیم که با شعرخوانی، نی‌نوازی، سخنرانی نماینده ولی‌فقیه در استان همدان و مداحی همراه بود.

انتهای پیام/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=220692
  • دیدگاه‌ها برای نمایش آثار هنرمندان همدانی در هیئت هنر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.