• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
4
مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان همدان خبر داد:

پیشرفت ۱۵درصدی پروژه کوی پرواز در همدان

  • کد خبر : 220574
  • 31 تیر 1403 - 8:43
پیشرفت ۱۵درصدی پروژه کوی پرواز در همدان
مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان همدان در خصوص پیشرفت پروژه شهرک پرواز گفت: بعضی از زون‌ها پیشرفت بیشتری نسبت به زون‌های دیگر دارند، این پروژه، بصورت کلی تا به امروز تقریباً ۱۵ درصد پیشرفت داشته است.

مجید صالحی‌امیر در گفتگو باخبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«عصر همدان»؛ در خصوص پیشرفت مسکن ملی در همدان، اظهار کرد: امسال به یاری خدا در سنوات بنیاد مسکن قول داده‌اند که پروژه ۶۹۰ واحدی شهرک شهید بهشتی همدان، تا هفته دولت به اتمام برسد.

وی با بیان اینکه پیشرفت پروژه‌ها متوقف نشده، عنوان کرد: ساخت پروژه کوی پرواز با ۴۰۰۰ واحد شروع شده که بعد از مشکلاتی که در زمینه سند و بانک‌ها داشته، با برگزاری جلسات متفاوتی، که آخرین جلسه آن در هفته گذشته در شورای مسکن بوده، به مسیر طبیعی خود برگشته است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان با اشاره به اینکه در طی جلساتی متعدد، یکسری از مشکلات پروژه شهرک پرواز رفع شده، بیان کرد: خود بنیاد مسکن در این موضوع کارگزار بوده و بصورت جداگانه عقد قرارداد بسته که امیدواریم شاهد پیشرفت روبه رشد این پروژه باشیم.

صالحی‌امیر در خصوص میزان پیشرفت پروژه شهرک پرواز با تاکید بر اینکه بقیه پروژه‌ها نیز متوقف نبوده و در حال تکمیل شدن هستند، خاطرنشان کرد: پیشرفت در این پروژه متفاوت بوده، اسکلت‌بندی بعضی از زون‌ها به اتمام رسیده، اما برخی از بلوک‌ها روی فندانسیون بوده و در مراحل ابتدایی هستند.

وی ادامه داد: بنابراین در این پروژه، بعضی از زون‌ها پیشرفت بیشتری نسبت به زون‌های دیگر دارند و اگر بخواهیم عددی برای پیشرفت این پروژه تعیین کنیم، این پروژه، بصورت کلی تا به امروز تقریباً ۱۵ درصد پیشرف داشته است.

انتهای خبر/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=220574
  • دیدگاه‌ها برای پیشرفت ۱۵درصدی پروژه کوی پرواز در همدان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.