• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
2
10 سال بلاتکلیفی و 850 تصادف؛

تکمیل پروژه محور اصله به کاج مطالبه فوری اهالی

  • کد خبر : 220571
  • 31 تیر 1403 - 8:29
تکمیل پروژه محور اصله به کاج مطالبه فوری اهالی
در پی مطالبه‌گری اهالی روستاهای محور اصله به کاج در خصوص تکمیل پروژه و رفع مشکلات این محور، مقرر شد جدول زمانبندی برای تکمیل پروژه تعیین و دستگاه‌های خدمات‌رسان نسبت به رفع مشکلات محور اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصرهمدان»، اهالی روستاهای محور اصله به کاج در مطالبه‌گری جدی امروز برای اقدام سریع پروژه با اشاره به اهمیت این محور خواستار پیشرفت کار و تکمیل آن شدند.

به گفته اهالی روستاهای این محور شروع این پروژه بیش از ۱۰ سال بوده و در این مدت، کل پیشرفت کمتر از ۵۰ درصد مشاهده می‌شود، این محور به جهت دسترسی خودروهای روستائیان این مسیر به راه‌های اصلی و دسترسی کامیون‌های شهرستان به کارخانه سیمان و برعکس از پروژه‌های مهم استانی می‌باشد که با کم‌لطفی مسئولین استانی مواجه شده است.

طبق آمارهای گزارش شده از ۱۰ سال گذشته تا به امروز بیش از ۸۵۰ فقره تصادف اتفاق افتاده که بیشتر از جاده‌های استان همدان و آمار بالاتری نسبت به حادثه‌خیزی و تردد ثبت شده است.

اهالی روستاهای این محور با اشاره به لزوم تعیین جدول زمانبندی برای اجرای سریعتر این پروژه و رفع تملک این مسیر، پیگیری از مسئولین و دستگاه‌های خدمات رسان استانی نیز نسبت به رفع مشکلات مسیر را خواستار شدند.

محور اصله به کاج، فراموش شده‌ای به نام توسعه و ایمنی

اهالی روستاها در ادامه بر لزوم تصریع و سرعت بخشیدن تکمیل این محور در شهرستان فامنین تاکید کرده و تکمیل این پروژه قبل از شروع شدن فصل سرما و در جهت جلوگیری از حوادث دلخراش خواستار شدند.

گفتنی است طول محور اصله _ کاج ۲۱ کیلومتر بوده که در قالب دو قطعه توسط پیمانکاران اداره کل راهدارای استان در حال انجام است و اتصال بین شهرستان فامنین و شهرستان جدید درگزین را فراهم می‌کند.

طبق گفته‌ها قطعه اول به طول حدودا ۱۳/۳ کیلومتر است که اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال در آذر ماه ۱۳۹۹ در قالب مصوبات استانی به این پروژه اختصاص یافته و رشد چشم‌گیری از تکمیل این محور مشاهده نمی‌شود، ضمن اینکه از منابع شهرستانی نیز جهت تسریع و تسهیل این پروژه کمک می‌شود.

قطعه دوم این محور به طول ۷/۷ کیلومتر بوده و با پیشرفت بیش از ۵۰ درصد و با روند کندی در حال انجام است.

انتهای پیام/ح

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=220571
  • دیدگاه‌ها برای تکمیل پروژه محور اصله به کاج مطالبه فوری اهالی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.