• امروز : شنبه, ۵ آبان , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 26 October - 2024
4
رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند خبر داد:

اعزام ۱۵۰ مبلغ به مناطق مختلف نهاوند

  • کد خبر : 219866
  • 19 تیر 1403 - 11:14
اعزام ۱۵۰ مبلغ به مناطق مختلف نهاوند
رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند از اعزام ۱۵۰ روحانی و مبلغ برای تبیین فلسفه عاشورا به مسجد و تکایای شهرستان نهاوند به مناسبت ماه محرم خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «عصر همدان»،به نقل از گرو؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسین گروسی گفت: در ایام ماه محرم برنامه‌های مختلفی با حضور روحانیون در مناطق مختلف شهری و روستایی نهاوند اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: همزمان با شروع ماه محرم و آغاز مراسم عزاداری اهل بیت(ع) ۱۵۰ نفر از مبلغان بومی و اعزامی از حوزه علمیه قم به منظور بیان فلسفه قیام امام حسین(ع) به مساجد و تکایا در شهرها و روستاها اعزام شدند.

گروسی افزود: امسال مراسم عزاداری از ابتدای ماه محرم در هیات‌های عزاداری آغاز و عاشقان اباعبداله الحسین با حضور در مساجد و تکایا به عزاداری می‌پردازند.

وی بیان کرد: مبلغان اعزامی در راستای تبیین قیام عاشورا و انجام برنامه‌های مذهبی و معنوی به مناطق مختلف اعزام شده اند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند همچنین از برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی در اولین جمعه ماه محرم در مصلای نماز جمعه این شهرستان به یاد حضرت علی اصغر(ع) خبر داد.

وی افزود: همچنین به یاد شهید قاسم ابن الحسن(ع) با همکاری آموزش و پرورش نهاوند برنامه احلی من العسل با حضور دانش‌آموزان و نوجوانان برگزار می‌شود.

گروسی بیان داشت: با برگزاری جلسات ویژه با هیأت امنای مساجد، شورای هیأت‌های مذهبی، کانون مداحان و نیروی انتظامی و مسئولان ارشد شهرستان برنامه‌ریزی لازم برای انجام مراسم عزاداری به عمل آمده است.

انتهای خبر/د

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=219866

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
به نظر من !!!

1 × دو =