• امروز : شنبه, ۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 28 September - 2024
4
امام جمعه رزن:

انتخابات حماسه حضور مردم است

  • کد خبر : 218909
  • ۰۳ تیر ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۸
انتخابات حماسه حضور مردم است
امام جمعه رزن گفت: حماسه حضور مردم در انتخابات حمایت از ارزش‌های والای انقلاب و تجدید پیمان با ولایت فقیه است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر منصوری در مصاحبه با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»گفت: انتخابات حماسه‌ حضور مردم در پای صندوق‌های رأی‌گیری است و با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند؛ برای تحقق این حماسه دو شرط را مکرراً بیان داشتند؛ اول مشارکت بالا، دوم انتخاب فرد اصلح است.

امام جمعه شهرستان رزن با اشاره به دیداری که مدال‌آوران علمی با رهبر معظم انقلاب داشتند، رهبر فرزانه انقلاب در این دیدار فرمودند؛ انتخابات خیلی مهم است در درجه‌ اول مشارکت مهم است و در درجه دوم انتخاب کسی که به ملاک‌های انقلاب نزدیکتر است، بیان داشت: کسی را انتخاب کنید که توانایی کار در جهت ملاک‌های انقلاب اسلامی را دارد، پس معیار از نظر ایشان نزدیک بودن به ملاک‌های انقلاب و توانایی عملیاتی کردن ملاک‌های انقلاب اسلامی است.

وی خاطر نشان کرد: شرط اول یعنی حضور گسترده و مشارکت بالا مردم در انتخابات باعث تقویت جمهوریت انقلاب و افتخار انقلاب است، مردمی بودن انقلاب جمهوری اسلامی ما است و مردم این انقلاب را انجام دادند. اگر جمهوریت تقویت شود قدرت نظام هم تقویت شده و با مشارکت بالا جمهوریت تقویت می‌شود، جمهوریت تقویت شد قدرت نظام مقدس اسلامی هم تقویت می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین منصوری با تاکید به فرمایشات رهبری در ۲۶ خرداد ماه ۱۴۰۰ که فرمودند؛ حضور مردم در پای انقلاب و پای صندوق‌های رأی‌گیری نظام جمهوری اسلامی را به معنای واقعی کلمه قدرتمند می‌کند و اعتبار کشور را بالا خواهد برد و شرط دوم بحث انتخاب فرد اصلح است، که انتخاب فرد اصلح در چهل و پنج سال عمر با برکت این انقلاب در دوره‌های مختلف و معیارها مطرح شده و اخیراً هم رهبر فرزانه و حکیم فرمودند؛ مهمترین ملاک انتخاب ما بین این کاندیداها باید کسی باشد که بر ملاک‌ها و مبانی انقلاب نزدیک باشد.

امام جمعه رزن اظهار داشت: اصلح کسی است که توانایی انجام قوه‌ مجریه را در مسیر ملاک‌های انقلاب و توانایی پرکاری و فعالیت بالا را داشته باشد، استکبار ستیز باشد، ولایت‌مدار باشد پس با این معیارها است که ان‌شاءالله از بین این ۶ کاندید محترم انتخاب اصلح را برای آینده کشور داشته باشیم و با در نظر گرفتن این ملاک‌ها دومین شرط حماسه حضور مردم در انتخابات که انتظار رهبر معظم انقلاب است هم عملیاتی گردد.

وی تصریح کرد: این عرصه نه تنها وظیفه‌ خودمان است که شرکت کنیم و انتخاب اصلح داشته باشیم، باید در این امر واجب همه را هم دعوت کنیم طبق آیه قرآنی وَتَوَاصَوۡاْ بِٱلۡحَقِّ وَتَوَاصَوۡاْ بِٱلصَّبۡرِ یعنی حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح حق است، پس باید همدیگر را توصیه به حق کنیم که دستور خداوند متعال است.

امام جمعه رزن افزود: نکته‌ دیگری که قابل عرض است، مواظب باشیم گول ۲ قطبی‌های کاذب را در آستانه‌ انتخابات نخوریم بعضی از مردم ۲ قطبی‌های کاذب ایجاد می‌کنند ۲ قطبی بین توسعه و عدالت، ۲ قطبی بین کارنامه و برنامه، ۲ قطبی بین حامیان تحریم و حامیان مذاکره، این‌ها دو قطبی‌های کاذب و دروغی هستند.

امام جمعه رزن تصریح کرد: در کشور یک ۲ قطبی داریم، آن هم قطب انقلاب و قطب غیر انقلاب است یا انقلابی هستیم یا غیرانقلابی، ۲ قطبی‌های کاذبی که امروزه دارند مطرح می‌کنند ۲ قطبی‌های کاذب است. باید دقت کنیم کدام یک از کاندیداها در مناظرات تلویزیونی و گفتگوهای خبری یا در میزگردها بر مبنای اصول انقلاب است و در مسائل و مذاکرات جهانی با دولت‌های تزویر دنیا، عقربه کاریش را با عقربه ولایت، انقلاب و رهبری تنظیم می‌کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر منصوری در پایان متذکر شد: مردم کشور ما در زمینه انتخابات بصیرت کافی و وافی را دارند و شرکت در انتخابات را ادامه راه شهیدان انقلاب و شهید بزرگوار آیت‌الله رئیسی دانست.

انتهای خبر/ حسینی

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=218909
  • دیدگاه‌ها برای انتخابات حماسه حضور مردم است بسته هستند

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.