• امروز : شنبه, ۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 28 September - 2024
0
نماینده ولی فقیه در استان همدان تاکید کرد:

مشارکت حداکثری، ضامن امنیت و ثبات داخلی

  • کد خبر : 218786
  • ۰۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۱
مشارکت حداکثری، ضامن امنیت و ثبات داخلی
نماینده ولی فقیه در استان گفت: همه ما باید در مشارکت حداکثری تلاش کنیم و موثر باشیم و هرچقدر این مشارکت بیشتر باشد امنیت و ثبات داخلی کشور بیشتر تامین خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ نماینده ولی فقیه در خطبه‌های نمازجمعه گفت: هشتم تیرماه انتخاب ریاست جمهوری کشور برگزار می‌شود که مهم ترین مرحله در آن حضور و مشارک حداکثری مردم است.

آیت‌الله شعبانی موثقی افزود: همه ما باید در مشارکت حداکثری تلاش کنیم و موثر باشیم و هرچقدر این مشارکت بیشتر باشد امنیت و ثبات داخلی کشور بیشتر تامین خواهد شد.

وی عنوان کرد: کارشناسان برنامه‌های مخلتف شبکه ها و رسانه های معاند و غربی از مردم خواهش می‌کنند که در انتخابات شرکت نکنند، مگر مشارکت مردم در انتخابات چه مشکلی برای دشمنان بوجود می‌آورد که التماس می‌کنند که مردم در انتخابات شرکت نکنند.

نماینده ولی فقیه افزود: نکته دوم مشارکت حداکثری، گردش نخبگانی در اداره کشور است‌. کشورها مختلف برای تغییر سیستم اداری و حکومت خود سه راهکار دارند: اول کودتا نظامی، دوم تغییر راس حکومت یا مداخله خارجی و سوم انتخابات. که کشور ما برای تغییر این سیستم از انتخابات ریاست جمهوری استفاده می‌کند.

آیت‌الله شعبانی موثقی گفت: اگر فردی چه در انتخابات شرکت کند و چه نکند یکی از شش کاندیدای ریاست جمهوری در انتخابات پیروز می‌شود و یک دولت سر کار می‌آید و مدیریت اجرایی را در دست میگیرد‌، لذا بهتر است همه مردم در انتخابات شرکت کنند. و به کسی رای بدهند که سرآمد باشد.

وی عنوان کرد: به کسی رای بدهند که فکر می‌کنند به خواسته هایشان نزدیک تر است و می‌تواند مشکلات را حل کند.

 

انتهای خبر/ط

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=218786
  • دیدگاه‌ها برای مشارکت حداکثری، ضامن امنیت و ثبات داخلی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.