• امروز : سه شنبه, ۱۰ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 1 October - 2024
3
شاگرد آیت‌الله طه‌محمدی در وصف استاد خویش؛

سال‌ها تلاش در تربیت شاگردانی ولایی

  • کد خبر : 217890
  • ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۱
سال‌ها تلاش در تربیت شاگردانی ولایی
شاگرد آیت‌الله طه محمدی در وصف استاد خود چنین گفت: حکیمی فرزانه، عارفی وارسته و الگویی برای طلاب بودند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ در پی ارتحال آیت‌الله محمد طه محمدی، عالم برجسته و حکیم نام‌آور حوزه علمیه، سید صادق حسینی یکی از شاگردان ایشان در گفتگویی با خبرنگار ما، به بیان خاطرات و ابعاد شخصیتی این عالم ربانی پرداخت.

این شاگرد گرامی با اشاره به مقام علمی والای آیت‌الله طه محمدی، ایشان را حکیمی فرزانه و عارفی وارسته دانستند که سال‌های متمادی در کسوت استادی، به تربیت شاگردانی فاضل و متعهد به مکتب اهل بیت (ع) همت گماردند.

وی همچنین از تواضع و اخلاق نیک این عالم ربانی به عنوان یکی از بارزترین ویژگی‌های ایشان یاد کرد و گفت: هر کس که افتخار دیداری با ایشان را می‌یافت، شیفته منش و رفتار کریمانه ایشان می‌شد.

این شاگرد آیت‌الله طه محمدی در ادامه، به تلاش‌های بی‌وقفه ایشان در مسیر علم و تهذیب نفس اشاره کرد و گفت: ایشان الگویی تمام‌عیار برای طلاب و فضلای حوزه بودند و همواره بر ضرورت تهذیب نفس و سیر و سلوک در مسیر حق تأکید می‌کردند.

وی در پایان سخنان خود، ارتحال آیت‌الله طه محمدی را ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر برای حوزه علمیه و جامعه علمی کشور دانست و گفت: یاد و خاطره این عالم ربانی و حکیم فرزانه تا ابد در قلب شاگردان و ارادتمندان ایشان باقی خواهد ماند.

 

انتهای خبر/ ب

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=217890
  • دیدگاه‌ها برای سال‌ها تلاش در تربیت شاگردانی ولایی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.