• امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 21 September - 2024
2
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس:

قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی در برابر اقتدار ایران آشکار شد

  • کد خبر : 214824
  • ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۸:۰۵
قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی در برابر اقتدار ایران آشکار شد
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: نظام جمهوری اسلامی با عملیات وعده صادق ثابت کرد که قادر به انجام هرکاری بوده، در زمینه اقتصادی هم می‌تواند اعمال قدرت کند و مواضع دشمن را درباره این کشور به نفع خود تغییر دهد.

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«عصر همدان»؛ گفت: تحلیل بیگانگان و دشمنان نظام جمهوری اسلامی در رابطه با این عملیات بر این است که در دنیا اولین بار است که چنین عملیاتی صورت می‌گیرد و ایران اولین کشوری است که چنین عملیاتی را با این اقتدار انجام داده است.

وی با تاکید بر اینکه صهیونیست‌ها با اطلاع قبلی از این عملیات، با تجهیزات کامل و همکاری هفت کشور نتوانستند جلوی پهبادها و موشک‌های ایران را بگیرند، عنوان کرد: خود دشمنان نیز معترف هستند که این عملیات برای اولین‌بار، عملیاتی کوبنده، بر علیه قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی بود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آمریکا، انگلیس، فرانسه و چهار کشور عربی پشتیبان این رژیم جعلی بوده، و فضای جوی این کشورها برای هواپیماهای صهیونیست‌ها بر علیه جمهوری اسلامی فراهم کرده شده بود.

حجت‌الاسلام فلاحی بیان کرد: جمهوری اسلامی به اهداف خود مبتنی بر ساقط کردن پایگاه نظامی و پایگاه اطلاعاتی مهم این رژیم منحوس رسید.

وی با بیان اینکه این اولین بار است که کشور ما بطور مستقیم با این رژیم موقتی وارد جنگ شده است، ابراز کرد: موشک‌ها و پهبادهای کشور با فاصله تقریباً دو هزار کیلومتری، باور معتقدان به این نظامی اسلامی را تقویت کرد که قدرت این نظام، صرفاً در حد حرف زدن نبوده و واقعی است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همه دنیا به قدرت پوشالی این رژیم منحوس می‌بالیدند، در این عملیات واقعیت‌ها را به چشم خود دیده و دیگر حرف کسانی که در داخل کشور فتنه‌آفرینی می‌کردند، خریدار ندارد.

حجت‌الاسلام فلاحی با اشاره به اینکه دشمنان نظامی اسلامی هم به این پی بردند که نباید با این نظام بازی کرده، ادامه داد: اگر دشمنان به خاک این کشور متعرض شوند، با این قدرت کوبنده مواجه خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: موارد بالا تنها بخشی از دستاوردهای این عملیات غرورآفرین بود، نکته دیگر اینکه در این عملیات از موشک‌های تولید شده در سال‌های پیش استفاده شده و این نظام دارای موشک‌های نسل جدید و پیشرفته‌تر است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی همچنین افزود: ارزیابی سلاح‌های دشمن نیز یک تجربه جدیدی برای نیروهای خودی بود، بنایراین مردم امیدوار شدند که کشور واقعاً قدرتمند بوده و قادر به انجام هرکاری است.

حجت‌الاسلام فلاحی در پایان یادآور شد: نظام جمهوری اسلامی با عملیات وعده صادق ثابت کرد که قادر به انجام هرکاری بوده، در زمینه اقتصادی هم می‌تواند اعمال قدرت کند و مواضع دشمن را درباره این کشور به نفع خود تغییر دهد.

انتهای پیام/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=214824
  • دیدگاه‌ها برای قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی در برابر اقتدار ایران آشکار شد بسته هستند

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.