• امروز : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 7 October - 2024
11
مدیرکل راه و شهرسازی استان‌همدان:

در حادثه تصادف جاده کبودرآهنگ به خلعت آباد فقط وظیفه پیگیری دارم، نه پاسخگویی

  • کد خبر : 189688
  • 18 تیر 1402 - 13:07
در حادثه تصادف جاده کبودرآهنگ به خلعت آباد فقط وظیفه پیگیری دارم، نه پاسخگویی
مدیرکل راه و شهرسازی استان‌همدان بابیان اینکه در حادثه تصادف خودرو پراید که منجر به فوت هفت نفر شد شرکت زیر ساخت و سازمان راهداری باید پاسخگو باشند گفت: من فقط وظیفه پیگیری دارم اما درخصوص موضوع تصادف نباید پاسخگو باشم.

به گزارش عصر همدان؛ ۱۶ تیرماه بود که خبر فوت ۷ نفراز یک خانواده به علت تصادف در جاده کبودرآهنگ به خلعت آباد پخش شد و این حادثه دردناک موجب شد مردم شهرستان کبودرآهنگ با انتقاد از وضعیت جاده‌های این شهرستان و نبود ایمنی در این جاده‌ به مطالبه‌گری از مسئولین زیربط بپردازند.

همین موضوع باعث شد به سراغ مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان رفته و از وضعیت ساخت و ایمن‌سازی این جاده باخبر شویم.

ایوب اسداللهی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان با بیان اینکه پروژه جاده کبودرآهنگ به خلعت آباد مربوط به شرکت زیرساخت است گفت: این شرکت باید پروژه را به اتمام برساند و اینکه الان این شرکت باید چه کاری انجام دهد را از سازمان راهداری سوال کنید.

وی با اشاره به اینکه سازمان راهداری باید در خصوص پروژه جاده‌ی درحال بهره برادری پاسخگو باشد عنوان کرد: نگهداری جاده وظیفه سازمان راهداری است و ارتقا پروژه نیز وظیفه شرکت ساخت می‌باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان در پاسخ به این سوال که اداره کل راه و شهرسازی چه وظیفه ای در قبال ناایمن بودن جاده دارد گفت: من فقط وظیفه پیگیری دارم اما درخصوص موضوع تصادف نباید پاسخگو باشم؛ در این تصادف اول باید مشخص شود که چرا هفت نفر سوار یک خودرو پراید که ظرفیت چهارنفری دارد شده‌اند؟

اسداللهی ادامه داد: سن کسی که پشت فرمان بوده است مشخص نیست و در تصادفات جاده‌ای وظیفه پلیس راهنمایی و رانندگی است تا مقصر را مشخص کند و هرکس مقصر باشد باید پاسخو باشد.

پایگاه خبری وتحلیلی عصرهمدان پیگیر شنیدن پاسخ دیگر مسئولان مربوطه از جمله مدیرکل راهداری استان است.

انتهای پیام/سعیدی

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=189688
  • دیدگاه‌ها برای در حادثه تصادف جاده کبودرآهنگ به خلعت آباد فقط وظیفه پیگیری دارم، نه پاسخگویی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.