• امروز : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 7 October - 2024
4
رئیس دانشگاه سید جمال‌الدین اسدآبادی:

شجاعت و ایمان رهبر انقلاب بر همگان عیان است

  • کد خبر : 188312
  • 07 تیر 1402 - 9:19
شجاعت و ایمان رهبر انقلاب بر همگان عیان است
رئیس دانشگاه سید جمال‌الدین اسدآبادی با بیان اینکه شجاعت و ایمان رهبر انقلاب و ایستادگی ایشان بر مسیر حق برای همگان بیش از پیش عیان شده، گفت: حادثه تیر سال 60، استاندارد دهای دوگانه آمریکا در مواجهه با حقوق بشر را برای ملت بزرگ ایران آشکار کرد.

صادق خزل‌پور در گفتگو با خبرنگار عصر همدان با بیان اینکه تاریخ ملت‌ها مملو از روزهای سرنوشت‌ساز است و سال ۱۳۶۰منافقین کوردل و بدخواه، روزهای غمباری برای نهال نو پای انقلاب اسلامی ایران ایجاد کردند، گفت: منافقین به دنبال آن بودند که در عزم و اراده راسخ و سیل خروشان مردم حامی انقلاب خلل وارد کنند، با وجود این، نقشه‌های آن‌ها یکی پس از دیگری توسط مردم خنثی شد، البته انسان‌های بزرگ و خدمتگزاران صدیق زیادی را از این کشور گرفت.

رئیس دانشگاه سید جمال‌الدین اسدآبادی با اشاره به اینکه ششم و هفتم تیر ماه سال ۱۳۶۰ از جمله روزهایی است که برای همیشه در تقویم ذهن‌مان ثبت شدند، تصریح کرد: در ششم تیرماه ۱۳۶۰، مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای، طی یک برنامه طرح‌ریزی شده از جانب منافقین و دشمنان ملت و ایران اسلامی، در مسجد ابوذر تهران مورد سوء قصد قرار گرفتند و در این حادثه، جان آگاه مقام معظم رهبری، جراحات شدیدی دید.

وی گفت: علت سوء قصد به رهبر انقلاب از آن جهت بود که منافقین به خوبی دریافته بودند ایشان همواره در مقابل منافقین، بدخواهان و دشمنان این آب و خاک پشت و پناه مردم هستند و در مقابل دشمنان عنادآمیز و کینه‌ای ملت ایران ایستاده‌اند.

خزل‌پور ادامه داد: آن‌ها نتوانستند وجود مبارک و پربرکت رهبری که مملو از اقتدار و آرامش و امنیت برای ایران است را تحمل کنند. با وجود این، به حول و قوه الهی این نقشه شوم آن‌ها شکست خورد و ذره‌ای در ایمان و اراده مقام معظم رهبری به عنوان امید و تکیه گاه همیشگی مردم تأثیر نگذاشت.

وی با بیان اینکه شجاعت و ایمان حضرت امام خامنه‌ای و ایستادگی ایشان بر مسیر حق برای همگان بیش از پیش عیان شده، اذعان کرد: در این رابطه، از حجت‌الاسلام رضا مطلبی امام جماعت مسجد جامع ابوذر، نقل شده که بعد از حادثه ۶ تیر سال ۱۳۶۰ خدمت مقام معظم رهبری رسیدم و حضرت آقا با شنیدن عنوان مسجد ابوذر فرمودند «مسجد خودمان» و ادامه دادند «در اولین فرصت به مسجد ابوذر می‌آیم».

رئیس دانشگاه سید جمال‌الدین اسدآبادی خاطرنشان کرد: این جریان نشان داد که تروریسم جهانی همواره به دنبال انتقام گرفتن از امیدهای مردم ایران بوده است و سوء قصد به مقام معظم رهبری در همین راستا بوده است، چرا که این حادثه توسط مزدبگیران و جیره‌خواران آمریکا و استکبار جهانی یعنی منافقین با هدف ضربه زدن به مردم ایران طراحی شده بود.

وی با بیان اینکه این حادثه، استاندارد دهای دوگانه آمریکا در مواجهه با حقوق بشر را برای ملت بزرگ ایران آشکار کرد، افزود: البته که حقوق بشر ابزاری برای استفاده غربی‌ها و مخصوصاً آمریکایی‌ها است، آن چنان که آن‌ها به هیچ وجه این حادثه را محکوم نکردند.

انتهای پیام/نظری

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=188312
  • دیدگاه‌ها برای شجاعت و ایمان رهبر انقلاب بر همگان عیان است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.