• امروز : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 7 October - 2024
3

دو قایقرآن همدانی عازم مسابقات جایزه بزرگ مسکو شدند

  • کد خبر : 185551
  • 11 خرداد 1402 - 11:09
دو قایقرآن همدانی عازم مسابقات جایزه بزرگ مسکو شدند

دبیر هیات قایقرآنی همدان گفت: دو قایقرآن ملی پوش این استان عازم مسابقات جایزه بزرگ مسکو روسیه شدند. به گزارش عصر همدان؛ میثم ناصرنژاد اظهار داشت: مسابقات جایزه بزرگ روئینگ مسکو از فردا جمعه و به مدت دو روز در پیست روئینگ مجموعه ورزشی کرایلاتسکو برگزار می‌شود. وی اضافه کرد: مریم امیدی پارسا و کیمیا […]

دبیر هیات قایقرآنی همدان گفت: دو قایقرآن ملی پوش این استان عازم مسابقات جایزه بزرگ مسکو روسیه شدند.

به گزارش عصر همدان؛ میثم ناصرنژاد اظهار داشت: مسابقات جایزه بزرگ روئینگ مسکو از فردا جمعه و به مدت دو روز در پیست روئینگ مجموعه ورزشی کرایلاتسکو برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: مریم امیدی پارسا و کیمیا زارعی دو ملی پوش همدانی اعزامی به این دوره از مسابقات هستند.

ناصرنژاد افزود: تیم ملی روئینگ بانوان و آقایان کشورمان برای آمادگی بیشتر جهت حضور در بازیهای آسیایی هانگژو چین، در این رقابت شرکت خواهد کرد. دبیر هیات قایقرآنی همدان بیان کرد: هر دو قایقرآن همدانی در سال های اخیر جزو افتخارآفرینان رشته روئینگ بوده اند و از شانس های کسب مدال در بازی های آسیایی نیز محسوب می شوند.

ناصرنژاد خاطرنشان کرد: قایقرآنی از رشته‌های پرافتخار و موفق تاریخ ورزش این استان محسوب می‌شود و همواره در تیم‌های ملی شاهد درخشش نمایندگان همدان به خصوص در بخش بانوان هستیم.

وی افزود: قایقرآنی همدان با وجود نبود دریا و حتی دریاچه در سطوح بین المللی به موفقیت‌های ارزشمند رسیده است و برای رشد و پیشرفت این رشته ورزشی حمایت‌های لازم را داریم.

 

انتهای پیام/د

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=185551
  • دیدگاه‌ها برای دو قایقرآن همدانی عازم مسابقات جایزه بزرگ مسکو شدند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.