• امروز : چهارشنبه, ۱۸ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 9 October - 2024
0

کنترل تورم شهر همدان با ساخت مسکن/ گرانی مسکن در همدان باعث خروج سرمایه‌های انسانی شده

  • کد خبر : 181053
  • 17 فروردین 1402 - 22:51
کنترل تورم شهر همدان با ساخت مسکن/ گرانی مسکن در همدان باعث خروج سرمایه‌های انسانی شده

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: همدان شهری گران، مخصوصا در حوزه مسکن است که متاسفانه باعث خروج سرمایه های انسانی از استان می‌شود و باید در سال مهار تورم اقدامات جدی و عالی در این زمینه صورت بگیرد. به گزارش عصرهمدان؛ حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی، نماینده مردم همدان و فامنین در […]

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: همدان شهری گران، مخصوصا در حوزه مسکن است که متاسفانه باعث خروج سرمایه های انسانی از استان می‌شود و باید در سال مهار تورم اقدامات جدی و عالی در این زمینه صورت بگیرد.

به گزارش عصرهمدان؛ حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاح فاز ۲ پل غدیر که امروز صبح در هتل امیران شهرک فرهنگیان با حضور مسئولان استانی برگزار شد، ضمن تبریک میلاد امام حسن مجتبی و تشکر از همه کسانی که در این پروژه همکاری کرده اند علی الخصوص کارگران و اهالی شهرک فرهنگیان عنوان کرد: این پروژه یک پروژه بین المللی حساب می شود و تردد سه استان و همچنین محل تردد زائرین اربعین است.

وی افزود: ردیف بودجه این پروژه باید در ردیف پروژه های ملی تعریف می شد که خدا راشکر با پیگیری های انجام شده در سفر رئیس جمهور این امر محقق شد.

فلاحی ادامه داد: تکمیل کنار گذر غربی بخشی از آن تکمیل شده ولی همچنان بخشی از آن باقی مانده و متاسفانه هر روز هزینه های تکمیل این طرح اضافه می شود و هر روز تاخیر در این امر باعث تحمیل هزینه های زیادی به شهر همدان می شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: در زمان مرحوم قاسمی، وزیر سابق مسکن و شهرسازی مقدمات ساخت ۱۲۰۰۰۰۰ مسکن را با تهاتر نفتی آماده کردند که قرار بود بصورت آزمایشی پنجاه هزار واحد ساخته شود که که ما پیشنهاد دادیم پنجاه هزار واحد در همدان ساخته شود .

فلاحی تاکید کرد: راه آهن همدان محور انتقال بار کشور از جنوب به شما و مرکز کشور که باید برای تکمیل آن از ظرفیت هایی که دولت محترم ایجاد کرده استفاده کنیم.

وی در ادامه گفت: باید نام همدان و مفاخر استان را زنده نگه‌ داریم و باید دستاورد ها را به مردم اعلام کنیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: سوالی از فرماندار محترم داریم و اینکه چرا هنوز پروژه بنکداران که قرار بود قبل از عید افتتاح شود هنوز انجام نشده است؟

وی تاکید کرد: همدان شهری گران، مخصوصا در حوزه مسکن است که متاسفانه باعث خروج سرمایه های انسانی از استان می شود و باید در سال مهار تورم باید اقدامات جدی و عالی صورت بگیرد.

در پایان آیین افتتاح فاز دو پل غدیر از دو خودروی آتشنشانی هم رو نمایی شد.

انتهای پیام/سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=181053
  • دیدگاه‌ها برای کنترل تورم شهر همدان با ساخت مسکن/ گرانی مسکن در همدان باعث خروج سرمایه‌های انسانی شده بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.