• امروز : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
5

ورود به محدوده ترافیکی چهارشنبه‌سوری ممنوع

  • کد خبر : 179799
  • 23 اسفند 1401 - 13:11
ورود به محدوده ترافیکی چهارشنبه‌سوری ممنوع

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: ورود به محدوده ترافیکی چهارشنبه سوری از ساعت ۱۸ تا یک بامداد ممنوع می‌باشد. فرخ جمالی در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ با بیان اینکه برای جلوگیری از گره ترافیکی در شب چهارشنبه سوری قسمت های بالای شهر محدودیت ترافیکی دارند گفت: تردد خودروها از ساعت ۱۸ امروز […]

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: ورود به محدوده ترافیکی چهارشنبه سوری از ساعت ۱۸ تا یک بامداد ممنوع می‌باشد.

فرخ جمالی در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ با بیان اینکه برای جلوگیری از گره ترافیکی در شب چهارشنبه سوری قسمت های بالای شهر محدودیت ترافیکی دارند گفت: تردد خودروها از ساعت ۱۸ امروز تا یک بامداد در بلوارهای فهمیده، سعیدیه، ارم، کاج، اسلامیان و از میدان بیمه و بلوار غنی زادگان ممنوع است.

وی افزود: انجام این طرح هرساله در شب چهارشنبه سوری انجام می شود و از افرادی که منزل آن ها در محدوده طرح ترافیکی قرار دارد می خواهیم قبل از ساعت تعیین شده به منزل مراجعه کنند.

جمالی با اشاره به اینکه انجام این طرح ترافیکی برای جلوگیری از هرج و مرج در معابر می باشد یادآور شد: این طرح به کنترل بهتره شرایط کمک می کند و افرادی که قصد ایجاد رفتارهای هنجار شکنانه در بین مردم را دارند بدانند خودرویشان توقیف شده و تا پایان تعطیلات نوروزی در پارکینگ خواهد ماند.

انتهای پیام/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=179799
  • دیدگاه‌ها برای ورود به محدوده ترافیکی چهارشنبه‌سوری ممنوع بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.