• امروز : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 7 October - 2024
4

۴۵۰۰ کیلومتر از راه های تویسرکان بازگشایی شد/ برفروبی راه های روستایی تویسرکان در دست اقدام

  • کد خبر : 178156
  • 25 بهمن 1401 - 9:13
۴۵۰۰ کیلومتر از راه های تویسرکان بازگشایی شد/ برفروبی راه های روستایی تویسرکان در دست اقدام

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تویسرکان با اعلام اینکه تاکنون در حدود ۴ هزار و ۵۰۰ کیلومتر از راه های اصلی شهرستان بازگشایی شده، گفت: در حال حاضر برفروبی راه‌های روستایی در دست اقدام است. «حمید عبدالملکی» در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ گفت: در ۴۸ ساعت گذشته حدود ۴ هزار و […]

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تویسرکان با اعلام اینکه تاکنون در حدود ۴ هزار و ۵۰۰ کیلومتر از راه های اصلی شهرستان بازگشایی شده، گفت: در حال حاضر برفروبی راه‌های روستایی در دست اقدام است.

«حمید عبدالملکی» در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ گفت: در ۴۸ ساعت گذشته حدود ۴ هزار و ۵۰۰ کیلومتر باند از راه‌های شهرستان تویسرکان برف‌روبی و نمک و شن‌پاشی شده است.

وی اعلام کرد: تمام نیروهای اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان از بامداد روز یکشنبه تاکنون در جاده‌های شهرستان در حال انجام برف‌روبی و نمک پاشی هستند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تویسرکان افزود: در این عملیات یک هزار و ۴۰۰ تُن شن و نمک در محورهای شهرستان استفاده شد تا تردد روان با سهولت و بدون زنجیر چرخ امکان پذیر باشد و راه های اصلی بدون هیچ گونه انسداد و توقف آماده خدمت رسانی با مردم‌باشند.

عبدالملکی تصریح کرد: همچنین از روز گذشته تاکنون با تلاش نیروهای راهداری به ۳۰ دستگاه خودرو گرفتار در برف جاده‌های این شهرستان امدادرسانی شده است.

وی ادامه داد: در این عملیات ۲۴ نیروی راهداری و ۶ نیروی ستادی به همراه ۱۵ دستگاه ماشین الات سبک و سنگین در دو اکیپ راهدارخانه های مرکزی و دولایی خدمترسانی کردند.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=178156
  • دیدگاه‌ها برای ۴۵۰۰ کیلومتر از راه های تویسرکان بازگشایی شد/ برفروبی راه های روستایی تویسرکان در دست اقدام بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.