• امروز : سه شنبه, ۱۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 8 October - 2024
2

رفع انحراف دکل ۱۲۰ متری ایستگاه تلویزیونی و رادیویی اف ام چهل‌چمن همدان

  • کد خبر : 176465
  • 09 بهمن 1401 - 8:13
رفع انحراف دکل ۱۲۰ متری ایستگاه تلویزیونی و رادیویی اف ام چهل‌چمن همدان

با توجه به اعلام مرکز همدان مبنی بر انحراف دکل ۱۲۰ متری ایستگاه چهل‌چمن استان همدان از قسمت VHF به بالا و خطرات احتمالی در صورت وزش بادهای شدید، یک گروه ۳ نفره از دکل‌بندان به محل ایستگاه اعزام شدند. به گزارش عصرهمدان؛ با توجه به اعلام مرکز همدان مبنی بر انحراف دکل ۱۲۰ متری […]

با توجه به اعلام مرکز همدان مبنی بر انحراف دکل ۱۲۰ متری ایستگاه چهل‌چمن استان همدان از قسمت VHF به بالا و خطرات احتمالی در صورت وزش بادهای شدید، یک گروه ۳ نفره از دکل‌بندان به محل ایستگاه اعزام شدند.

به گزارش عصرهمدان؛ با توجه به اعلام مرکز همدان مبنی بر انحراف دکل ۱۲۰ متری ایستگاه چهل‌چمن استان همدان از قسمت VHF به بالا و خطرات احتمالی در صورت وزش بادهای شدید، یک گروه ۳ نفره از دکل‌بندان به محل ایستگاه اعزام شدند.

بنا بر این گزارش، پس از بررسی‌های صورت گرفته و تشخیص انحرافات بوجود آمده در پی شرایط نامساعد جوی و وزش بادهای شدید در این منطقه در مدت اخیر، نسبت به مهار کردن قطعات و مهره های متصل کننده، اقدامات لازم را انجام دادند. لذا در یک برنامه زمانبندی شده کوتاه بیش از ۱۲ هزار پیچ و مهره موجود بر روی دکل را بررسی و با آچارکشی مهره های شل شده یا باز شده، آنها را مجددا تنظیم کردند.

لازم به ذکر است ایستگاه چهل‌چمن واقع در شهر همدان، تکمیل کننده پوشش این شهر پر جمعیت ۵۵۰ هزار نفری و مناطق حومه آن که از ایستگاه پرقدرت باربند پوشش ندارند به شمار می رود.

گفتنی است؛ دمای شهر همدان در طی این عملیات به لحاظ درجه هوا حدود ۲۰ درجه زیر صفر بوده و در کشور رکورددار سردترین شهرهای کشور بوده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=176465
  • دیدگاه‌ها برای رفع انحراف دکل ۱۲۰ متری ایستگاه تلویزیونی و رادیویی اف ام چهل‌چمن همدان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.