• امروز : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 7 October - 2024
4

علی‌حسن حیدری‌جو فرمانده انتظامی شهرستان بهار شد

  • کد خبر : 175710
  • 30 دی 1401 - 10:45
علی‌حسن حیدری‌جو فرمانده انتظامی شهرستان بهار شد

مراسم تکریم و معارفه فرماندهی انتظامی شهرستان بهار با حضور فرمانده انتظامی استان همدان و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد. به گزارش عصرهمدان؛ مراسم تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهار با حضور فرمانده انتظامی استان همدان، فرماندار و ائمه جمعه شهرستان، فرمانده انتظامی استان همدان، بخشداران، شهرداران و جمعی از مردم قدرشناس […]

مراسم تکریم و معارفه فرماندهی انتظامی شهرستان بهار با حضور فرمانده انتظامی استان همدان و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

به گزارش عصرهمدان؛ مراسم تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهار با حضور فرمانده انتظامی استان همدان، فرماندار و ائمه جمعه شهرستان، فرمانده انتظامی استان همدان، بخشداران، شهرداران و جمعی از مردم قدرشناس بهار در فرهنگسرای آیت الله بهاری برگزار شد.

در این مراسم سردار امیری،فرماندار شهرستان بهار، امام‌جمعه بهار به ایراد سخن پرداخت و به نقش بی بدیل انتظامی در برقراری نظم، امنیت و احساس امنیت پایدار در شهرستان‌ اشاره کرد.

فرماندار شهرستان بهار در این مراسم گفت: سرهنگ بزرگعلی نوری در طی شش ونیم سال گذشته یک مدیر انتظامی لایق و در تراز بودند و با اقتدار توام با صبوری خود خدمات بسیار مناسبی داشتند که از ایشان سپاسگزاریم و ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای جناب سرهنگ حیدری، مانند گذشته در کنار نیروی انتظامی خواهیم بود.

روح اله نباتی افزود: رتبه نخست کشفیات در استان همدان، رصد دقیق گلوگاه شهید زارعی و برقراری ایست و بازرسی موید زحمات مجموعه انتظامی شهرستان بهار است.

رئیس شورای تامین شهرستان بهار خاطر نشان کرد: در اغتشاشات اخیر مجموعه انتظامی شهرستان با همراهی سپاه و بسیج با دقت نظر و هوشمندی اجازه به وجود آمدن  کوچکترین مشکلی در شهرستان بهار را ندادند.

نباتی تصریح کرد: در بسیاری از موارد که مردم مطلع واقعه ای نمی شوند نیروی انتظامی  و سایر دستگاه های امنیتی ، قاطعانه و پیش دستانه با رصد شبانه روزی امنیت کل شهرستان را تامین می کنند.

وی در پایان گفت: راه اندازی پایگاه حسن قشلاق و مهاجران از اولویت هایی است که ایجاد آن را خواستاریم.

در پایان از زحمات سرهنگ بزرگعلی نوری تقدیر و سرهنگ علی حسن حیدری جو به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان بهار معرفی شد.

انتهای پیام/ق

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=175710
  • دیدگاه‌ها برای علی‌حسن حیدری‌جو فرمانده انتظامی شهرستان بهار شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.