• امروز : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 7 October - 2024
3

پارک آبی دلفین درگزین با وجود وضعیت بحرانی تأمین گاز همچنان فعال است

  • کد خبر : 175287
  • 25 دی 1401 - 10:19
پارک آبی دلفین درگزین با وجود وضعیت بحرانی تأمین گاز همچنان فعال است

از مسئولین انتظار می رود به دنبال همکاری های صمیمانه مردم و کاهش میزان مصرف گاز، فعالیت برخی از مجموعه هایی که اولویت چندانی نداشته و از گاز استفاده می‌کنند را بررسی نمایند. به گزارش عصر همدان؛ استاندارد همدان در جلسه کارگروه مدیریت مصرف گاز در استان (چهارشنبه ۲۱ دی ماه) از ضرورت مصرف بهینه […]

از مسئولین انتظار می رود به دنبال همکاری های صمیمانه مردم و کاهش میزان مصرف گاز، فعالیت برخی از مجموعه هایی که اولویت چندانی نداشته و از گاز استفاده می‌کنند را بررسی نمایند.

به گزارش عصر همدان؛ استاندارد همدان در جلسه کارگروه مدیریت مصرف گاز در استان (چهارشنبه ۲۱ دی ماه) از ضرورت مصرف بهینه گاز طبیعی و شرایط خاص کشور نسبت به رعایت الگوی مصرف از سوی دستگاه های مختلف اجرایی نام برد.

علیرضا قاسمی فرزاد عنوان کرد: دستگاه های اجرایی با توجه به مصوبه هیات وزیران و شرایط خاص کشور مبنی بر رعایت الگوی مصرف و جلوگیری از افت فشار و قطعی گاز طبیعی ملزم به همکاری و همراهی با شرکت گاز استان هستند.

به گزارش عصر همدان؛ طی ابلاغیه از سوی شرکت گاز کشور و استان به دنبال کاهش دما در فصل زمستان و صرفه جویی در مصرف گاز تمامی ادارات با یک ساعت تاخیر شروع به کار خواهند کرد.

از صبح روز گذشته نیز در پی بارش برف در همدان و کاهش دمای هوا مدارس نوبت صبح و بعد ازظهر تعطیل اعلام شد.

با خبر شدیم پارک آبی دلفین در قروه درگزین حتی در این روزهای سرد و کرونایی و عدم توجه به هشدار های پیاپی در مصرف گاز طبیعی در کشور و تعطیلی مجموعه های ورزشی و غیرضروری، همچنان به کار خود ادامه می دهد.

از استاندارد محترم همدان انتظار می رود به دنبال همکاری های صمیمانه مردم با شرکت گاز و کاهش میزان مصرف گاز، فعالیت مجموعه ورزشی آبی دلفین را بررسی نماید.

انتهای پیام/ط

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=175287
  • دیدگاه‌ها برای پارک آبی دلفین درگزین با وجود وضعیت بحرانی تأمین گاز همچنان فعال است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.