• امروز : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 7 October - 2024
2

تشییع پیکر دو شهید گمنام در ملایر+ تصاویر

  • کد خبر : 173593
  • 06 دی 1401 - 14:21
تشییع پیکر دو شهید گمنام در ملایر+ تصاویر

اینجا ملایر است دیار هزار و یکصد شهید والا مقام، شهدایی که از همان روهای آغازین انقلاب اسلامی ایران جان خود را فدای مام میهن کردند. به گزارش عصرهمدان؛ اینجا ملایر است دیار سرداران بزرگی که از ایتدای جنگ تحمیلی گرفته تا روزهای دفاع از حرم ، سلامت و امنیت کشور جانفشانی کردند و جوانان […]

اینجا ملایر است دیار هزار و یکصد شهید والا مقام، شهدایی که از همان روهای آغازین انقلاب اسلامی ایران جان خود را فدای مام میهن کردند.

به گزارش عصرهمدان؛ اینجا ملایر است دیار سرداران بزرگی که از ایتدای جنگ تحمیلی گرفته تا روزهای دفاع از حرم ، سلامت و امنیت کشور جانفشانی کردند و جوانان این دیار هرگاه کشور به آنها نیاز داشت پیش قدم شدند.

ملایر دیار حاج رسول است اولین شهید دفاع از حریم اسلام در بوسنی، دیار حاج حیدر است شهید مدافع وطن و دیار علی نظری شهید مدافع امنیت.

اینجا ملایر است دیار مردمی شهید پرور که همواره نشان داده اند که در راستای دفاع از آرمان های امام و انقلاب پیش قدم هستند.

ملایری ها همواره در روزهای سخت تاریخی انقلاب نشان داده اند که ایران جانشان است و در راه دفاع از آن اندکی کوتاه نمی آیند و بار دیگر با حضور با شکوه در مراسم تشییع دو شهید گمنام این مسئله را به رخ همه کشاندند.

دو لاله فاطمی در این روزها مهمان ویژه ملایری ها بودند و در گوشه گوشه شهرستان حاضر شدند و ملایری ها برای آنان سنگ تمام گذاشتند.

از همان بدو ورود شهدا، مردم در روستای ینگی کند در سرمای شدید این روزهای زمستان با حضور پرشکوه در مراسم تشییع شهدای گمنام حاضر شدند تا ورودشان را به شهرستان خوش آمد بگویند و بار دیگر ثابت کنند که ما در این انقلاب مدیون خون شهدا هستیم.

مردم در شهر جوکار و زنگنه، در روستاهای پیروز و گوراب حضوری چشمگیر داشتند و ویژه از مهمانان بهشتی ملایر استقبال کردند.

این دو شهید گمنام در روزهای سرد زمستانی سه روز گرمی بخش محافل مختلفی در ملایر بودند و مردم ملایر در یادواره های مختلف شهدای بخش زند، شهدای زن، شهدای هنرمند، شهدای بخش جوکار و ازندریان و در مراسم های وداع به ویژه صورت ویژه از آنان میزبانی کردند.

و امروز در آخرین روز مهمانی این شهدا در ملایر بار دیگر ملایری ها حماسه آفرینی کردند و حضوری پرشور در مراسم تشیع این دو شهید داشتند و آنان برای خاکسپاری بدرقه کردند.

این دو شهید والا مقام سه روز در نقاط مختلف شهرستان مهمان ملایری ها بودند و در پایان در شهرهای ازندریان و سامن به خاک سپرده شدند تا مهمان همیشگی مردم شهرستان باشند و مزار آنان زیارتگاه عاشقان باشد.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=173593
  • دیدگاه‌ها برای تشییع پیکر دو شهید گمنام در ملایر+ تصاویر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.